دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 3895
همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد؛

ایجاد راه دسترسی از پایانه مرکزی به اتوبان قم ـ تهران

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره‌کل پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از بهره‌برداری راه دسترسی از پایانه مرکزی به اتوبان قم - تهران همزمان با دهه فجر خبر داد.
ایجاد راه دسترسی از پایانه مرکزی به اتوبان قم ـ تهران
به گزارش قم نیوز، علیرضا مظفری با اشاره به پرو‍ژه‌های انجام شده توسط سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم اظهار داشت: راه دسترسی از اتوبان قم ـ تهران به اداره‌کل پایانه‌‌ها، بهسازی محیط پایانه مرکزی و احداث سالن کوثر دو، سه پروژه در دست اقدام این اداره‌کل است که به زودی افتتاح خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد روشنایی برای راه دسترسی از اتوبان به پایانه مرکزی بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 تغییرات میدان ۷۲ تن مساوی با سفر آسان‌تر است
سرپرست سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با اشاره به تغییرات بسیاری که در آینده در میدان ۷۲تن انجام خواهد شد، عنوان کرد: این میدان در آینده از مکان حمل و نقل مسافر خارج خواهد شد و محوطه مناسب در داخل پایانه مرکزی به منظور حمل مسافر برون شهری که در شأن قم و مردم آن باشد، انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و باید به سمت پایانه‌های بهتر پیش برویم تا بتوان آنچه درخور قم است به مسافران عرضه کرد.

مظفری خاطرنشان کرد: در داخل پایانه مرکزی محوطه‌ای برای استقرار مسافران در نظر گرفته شده که علاوه بر راحتی مسافران نمازخانه و سرویس بهداشتی نیز در اختیار آنها قرار دارد.

این مسوول متذکر شد: تا زمان بهره‌برداری از پایانه‌های شمالی و جنوبی شهر، از پایانه مرکزی به صورت موقت راه دسترسی به اتوبان قم ـ تهران ایجاد شده است.

سرپرست سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم تاکید کرد: راه دسترسی به اتوبان سبب خواهد شد تا اتوبوس‌هایی که از تهران به سمت اصفهان، شیراز و استان‌های جنوبی سفر می‌کنند، بتوانند مسافران قم را پیاده و مسافر مقصد خود را سوار کنند.

 بهره‌برداری از سه طرح همزمان با دهه فجر
وی از احداث پل بر روی اتوبان قم ـ تهران خبر داد و گفت: با احداث و بهره‌برداری از این پل، اتوبوس‌هایی که از استان‌های جنوبی نیز از قم عبور و به سمت تهران حرکت می‌کنند، می‌توانند مسافر قم را پیاده و سپس ادامه مسیر دهند.

مظفری در رابطه با امکانات سالن شماره دو کوثر که به زودی افتتاح خواهد شد، اذعان داشت: سالن شماره یک و دو کوثر با مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر به عنوان سالن انتظار در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت تا در هنگام انتظار در محیط راحتی قرار بگیرند.

این سه پروژه ۱۹ بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهند شد تا مسیر عبور و مرور را برای تاکسی‌ها و اتوبوس‌های برون شهری آسان‌تر سازد و مسافران با اطمینان و آرامش بیشتری سفر کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcg.y9wrak97npr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما