پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 39177
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد

اعزام 10 هزار مبلغ در ماه رمضان به نقاط مختلف کشور

قم نيوز : قم نیوز: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: امیدواریم امسال بتوانیم با انجام هماهنگی‌های لازم 10 هزار مبلغ را در ماه رمضان به نقاط مختلف کشور اعزام کنیم.
اعزام 10 هزار مبلغ در ماه رمضان به نقاط مختلف کشور
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ مبلغان ماه مبارک رمضان که در مسجد اعظم(ص) برگزار شد، با بیان اینکه برپایی انقلاب اسلامی مرهون زحمات امام خمینی(ره) و تلاش‌های مردم است، اظهار کرد: ایجاد حکومت اسلامی و رسیدن به تمدن جهانی اسلام از اهداف ایشان بوده که تاکنون توانسته بخشی از این اهداف را محقق بخشیم.

وی با تاکید بر اینکه ارکان و بخش‌های مختلف نظام تابع اهداف امام خمینی(ره) باید با آرمان‌های اسلامی هماهنگی داشته باشد، اضافه کرد:‌ اسلامی شدن اجزای حکومت و تشکیل جامعه اسلامی مقدمه‌ای برای رسیدن به تمدن اسلامی است و حوزه علمیه در فراهم‌سازی این مقدمات نقش مشخصی بر عهده دارد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم استمرار انقلاب اسلامی را وابسته به استمرار حوزه‌های علمیه دانست و تصریح کرد: تولید محتوا، نظریه‌پردازی، استخراج آموزه‌های مورد نیاز جامعه،‌ هدایت سیاسی و آگاهی‌بخشی در میان اقشار مختلف جامعه اسلامی از رسالت‌های اصلی طلاب است.

وی با اشاره به اینکه دین در ارائه معارف دینی به مردم تلاش می‌کند، مطرح کرد: حوزه‌های علمیه عطر معنویت و اخلاق را در جامعه پراکنده کنند و ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای رسیدن به این هدف است.

واعظی از اعزام 9 هزار و 500 مبلغ در ماه مبارک رمضان سال گذشته یاد کرد و ادامه داد: این آمار نسبت به سال‌های گذشته 30 درصد افزایش داشته است و امیدواریم امسال بتوانیم با انجام هماهنگی‌های لازم 10 هزار مبلغ را در ماه رمضان و محرم به نقاط مختلف کشور اعزام کنیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcguq9w.ak9yu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما