شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 39209
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

بهره‌مندي ۶۴ هزار مسافر از خدمات ارائه شده در پاركسوار شمالي

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم از بهره‌مندي ۶۴ هزار مسافر از خدمات ارائه شده در پاركسوار شمالي خبر داد.
بهره‌مندي ۶۴ هزار مسافر از خدمات ارائه شده در پاركسوار شمالي
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل مستقيمي با اشاره به خدمات ارائه شده در پاركسوار شمالي قم در ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد اظهار كرد: در اين ايام ۱۶۰۰ دستگاه اتوبوس وارد پاركسوار شمالي شدند و ۶۴ هزار نفر از مسافران از امكانات مهيا شده بهره‌مند شدند.

وي آمار سال گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: سال گذشته ايام ۱۴ و ۱۵ خرداد با نيمه شعبان مقارن شده بود و ۲ هزار و ۸۶ دستگاه اتوبوس به اين پاركسوار وارد شدند و البته طول ايام تعطيل نيز سه روز بود.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي مسافربري شهرداري قم همچنين به خدمات ارائه شده اشاره كرد و گفت: در اين پاركسوار بازارچه رستوران، غذاي سرد و گرم، آب شيرين و معدني، نمازخانه، ۵۰ چشمه سرويس بهداشتي و... براي استفاده زائران مهيا شد.

وي از تشكيل غرفه فرهنگي با همكاري معاونت تبليغ حوزه علميه خبر داد و گفت: يكي از مبلغان در اين غرفه فرهنگي اقدام به پاسخگويي به سئوالات شرعي پرداخت.

مستقيمي همچنين از توزيع ۶ هزار بسته فرهنگي خبر داد و گفت: اين بسته‌هاي فرهنگي شامل  كتاب با موضوع مهدويت، وضيت نامه امام خميني(ره)، پوسترهاي عكس حضرت امام و... بود.

وي با اشاره به فعاليت شبانه روزي همكاران در پاركسوار شمالي خاطرنشان كرد: همچنين با تلاش ستاد گمشدگان ۱۵ نفر از افرادي كه از كاروان‌هاي خود جدا شده بودند به كاروان‌ها ملحق شدند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccoiq1.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما