دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 39252
منبع : خبرگزاری شبستان

اطعام بیش از ۲۱ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در ماه مبارک رمضان

قم نيوز : قم نیوز: جلالی گفت: هدف ما ازاجرای این طرح ها، کمک خیرین و نیکوکارن به ۲۱ هزار و ۶۰۰ خانواده تحت پوشش در بحث اطعام وافطاری در ماه مبارک رمضان که امیدورایم بتوانیم با کمک بانیان وخیرین به این هدف دست پیدا کنیم.
اطعام بیش از ۲۱ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد در ماه مبارک رمضان
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: یکی از برنامه های مهمی که که از ابتدای ماه مبارک رمضان در دستور کار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار می گیرد دادن اطعام وافطاری به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در سطح استان می باشد.

وی افزود: برای عملیاتی کردن این امر ارزشمند در سطح استان طرح ها وبرنامه های مختلفی در نظر گرفته شده است.

 جلالی ادامه داد: توزیع بن کلا برای خرید از فروشگاههای نزدیک محل زندگی خانواده های تحت پوشش، توزیع سبد کالا در قالب مجموعه کالاهایی که خیرین ونیکوکاران جهت اطعام وافطاری تهیه کرده اند وتوزیع غذای طبخ شده در درب منازل خانواده های تحت حمایت که با کمک خیرین و بانیان تهیه می شود از جمله اقدامات کمیته امداد در اایم ماه مبارک رمضان است .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد:  هدف  ما از اجرای این طرح ها، کمک خیرین و نیکوکارن به 21 هزار و 600 خانواده تحت پوشش در بحث اطعام وافطاری در ماه مبارک رمضان است.

وی  اظهار داشت: برای انجام این طرح بریا خانواده یک تا دو نفری سرانه 100 هزار تومانی و برای خانواده های بالای سه نفر سرانه 150 هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

جلالی  یاد اور شد: همزمان با شروع نخستین روز از ماه مبارک رمضان بن کلا وسبد کلا برای 40 درصد از خانواده های تحت پوشش تهیه وتوزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان ساخت: پیش بینی ما برای تامین اطعام خانواده های تحت حمایت کمیته امداد 250 میلیارد ریال می باشد که امیدواریم مردم وخیرین حمایت خوبی از ما در این راستا داشته باشند.

وی ابراز داشت: خوشبختانه برای دستیابی به اهداف خیرخواهانه کمیته امداد برای کمک به نیازمندان طرحهای قابل توجه ای در نظر گرفته شده است که ایجاد پایگاههای در جوار حرم مطهرحضرت معصومه(س)، مسجد جمکران، محل برگزرای نماز جمعه از طریق  کارکنان و خیرین دایز خواه دشد تا بتوانیم از حمایت مردم در راستای کمک به نیازمندان وخانواده های تحت پوشش استفاده کنیم.

همچنین توزیع کیسه ایی به نام همیار مولا در درب منازل و کسبه بازار برای جذب کمک های مردمی به حد توان با هدف کمک به نیازمندان ازدیگر طرحهای کمک به فقرا ونیازمندان وخانواده تحت پوشش در ماه مبارک رمضان می باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: اجرای طرح اکرام، طرح محسنین وطرح شفا از دیگر طرحهای کمیته امداد با ویزه برنامه های متنوع در ایام ماه مبارک رمضان می باشد .

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcauune.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما