سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 39438
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

ارتقاء سلامت اداري و افزايش بهره‌وري در شهرداري قم پيگيري مي شود

قم نيوز : قم نیوز: مديركل بازرسي، نظارت و ارزيابي عملكرد شهرداري قم گفت: رصد كردن فعاليت‌ها، ارتقاء سلامت اداري و افزايش بهره‌وري فرآيندهاي كاري از جمله اهداف واحد بازرسي، نظارت و ارزيابي شهرداري قم است.
ارتقاء سلامت اداري و افزايش بهره‌وري در شهرداري قم پيگيري مي شود
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل چابكي  بيان كرد: فلسفه وجودي بخشي با عنوان بازرسي، نظارت و ارزيابي عملكرد در هر سازماني اين است كه با نظارت و ارزيابي عملكردها و فرآيندهاي سازمان علاوه بر نظم بخشي بهتر، كمبودها و كاستي‌ها را احصا كرده و موجب بهبود فرآيندهاي عملكردي سازمان شود.

وي بيان كرد: از ديگر خصوصيات نظارت و ارزيابي عملكرد، بستر سازي دستيابي به اهداف است چرا كه اطمينان بخشي از همسويي نتايج فعاليت‌ها با اهداف از پيش تعيين شده نيازمند اين است كه از ضمانت اجرايي برخوردار باشد.

مديركل بازرسي، نظارت و ارزيابي عملكرد شهرداري قم گفت: همواره در دستگاه‌هاي اجرايي و سازمان‌هايي كه خدمات عمومي ارائه مي‌دهند بين آنچه كه هست و آنچه كه بايد باشد فاصله وجود دارد و به عبارتي فضاي موجود با فضاي مطلوب متفاوت است و كه به دنبال كم كردن فاصله بين موجودها و مطلوب‌ها هستيم تا فعاليت‌هاي سازماني را از لحاظ كمي و كيفي ارتقاء دهيم.

وي بيان كرد: رصد كردن فعاليت‌ها، ارتقاء سلامت اداري و افزايش بهره‌وري فرآيندهاي كاري از جمله اهداف واحد بازرسي، نظارت و ارزيابي است.

چابكي اضافه كرد: در سازماني همانند شهرداري اگر بخواهيم با ديدگاه بهره‌وري نگاه كنيم با توجه به متعدد بودن تنوع فعاليت‌ها، بايد به كارآيي و اثربخشي در انجام امور به صورت جدي مورد توجه قرار گيرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcg7t9w.ak9yw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما