دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 39579
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

نصب دستگاه پاركومتر در ۹ خيابان شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: حسين شعبان زاده مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از نصب دستگاه پاركومتر در ۹ جايگاه در سطح شهر خبر داد.
نصب دستگاه پاركومتر در ۹ خيابان شهر قم
به گزارش قم نیوز، حسين شعبان‌زاده با اشاره به بحث توسعه پاركومتر اظهار كرد: در بحث توسعه ابتدا بايد مطالعات انجام شود و مصوبه آن در كميته فني و اجرايي در جلسات شوراي اسلامي شهر تصويب و سپس اجرايي شود.

وي خاطرنشان كرد: ۹ جايگاه پاركومتر در خيابان‌هاي عمارياسر، كيوانفر، هفت تير، صدوقي، بلوار امين، صفائيه و دورشهر وجود دارد كه هزار و ۱۱۵ نقطه جاي پارك را دربرمي‌گيرد.

مدير عامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم با بيان اينكه نرخ مصوب پاركومترها ساعت اول ۳۰۰ تومان بوده و به ازاي هر ساعت اضافه ۱۵۰ تومان به مبلغ اضافه مي‌شود، گفت: طي چند سالي كه اين طرح اجرا شده، هيچ افزايشي در بحث نرخ پارك خودرو نداشتيم، با دستورالعملي از سازمان شهرداري‌ها بنا بود تا از اين طرح حمايت شود ولي اين امر صورت نگرفته است.

وي خاطرنشان كرد: جلسه‌اي براي نصب پاركومتر در مسيرهاي بلوارهاي نيايش و شهيد منتظري و... برگزار شد كه در صورت تصويب اين مسيرها اجرايي مي‌شود.

شعبان‌زاده عنوان كرد: نصب پاركومتر در مسيرهاي شلوغ و پر تردد با كاربري‌هاي تجاري و مذهبي در دستور كار قرار مي‌گيرد، بنابراين زماني كه پاركومتر اجرايي مي‌شود، با مديريت بحث پارك حاشيه‌اي، از به هم ريختگي پارك خودروها و پارك دوبله جلوگيري خواهد كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdccopq1.2bqom8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما