سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 39803
منبع : پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی قم

بیمارستان فرقانی امسال به بهره‌برداری می‌رسد/معدوم‌سازی بیش از 200 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی

قم نيوز : قم نیوز: بهره‌برداری از بیمارستان فرقانی تا پایان سال و کشف و معدوم‌سازی بیش از 200 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی جزو اخبار امروز حوزه سلامت استان قم است.
بیمارستان فرقانی امسال به بهره‌برداری می‌رسد/معدوم‌سازی بیش از 200 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی
به گزارش قم نیوز، بازرسان مرکز بهداشت استان قم، در ادامه طرح نظارتی بر مراکز توزیع غذا، از 176 مرکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، 21 امکنه عمومی و 9 ایستگاه صلواتی و منابع آب بازدید کردند.

در این بازدید 41 مورد کلرسنجی و 3 هزار و 200 لیتر ضدعفونی آب آشامیدنی، دو مورد نمونه برداری از مواد غذایی و 14مورد یدسنجی انجام و 211 کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی کشف و معدوم شد. کنترل اغذیه فروشی‌ها از دیگر مواردی بود که توسط بازرسان مرکز بهداشت استان قم صورت گرفت.

همچنین رئیس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان قم امروز از مراحل احداث بیمارستان فرقانی قم بازدید کرد.

براساس این گزارش این بیمارستان قرار است امسال به بهره برداری رسیده و به چرخه درمان استان اضافه شود. 13 سال از آغاز عملیات ساخت بیمارستان فرقانی می‌گذرد، اما به دلایل گوناگون پیشرفت آن با کندی انجام شد که در سال 93 با پیگیری‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم، پیمانکار با انعقاد قرارداد به روز شده کارش را آغاز کرد.

تجهیزات این بیمارستان به همت دانشگاه علوم پزشکی قم تهیه شده و به محض اتمام مراحل عمرانی، تجهیز خواهد شد. بیمارستان فرقانی در زمینی با زیربنای 24 هزار متر مربع و در 9 طبقه در حال احداث است. اورژانس، جراحی، آی سی یو(مراقبت‌های ویژه)، ان آی سی یو(مراقبت‌های ویژه نوزادان)، جراحی زنان، داخلی زنان، جراحی مردان، داخلی مردان، اطفال و بخش‌های جانبی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه و فضاهای پشتیبان مورد نیاز یک بیمارستان، از جمله بخش‌های بیمارستان فرقانی است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc14q1.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما