دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 4085
با هدف بهبود و عبور و مرور شهری؛

خیابان‌های منطقه دو قم تعریض می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه دو قم گفت: طرح تملک اراضی و املاک مورد نیاز اجرای طرح‌های توسعه و عمران شهری با هدف بهبود و عبور و مرور شهری در منطقه دو شهرداری توسعه می‌یابد.
خیابان‌های منطقه دو قم تعریض می‌شود
به گزارش قم نیوز، مجید متین‌فر  با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه شهرداری منطقه دو در سال ۹۰ اظهار داشت: شهرداری منطقه دو پروژه‌های مختلفی را در زمینه برنامه‌ریزی توسعه شهری دنبال می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح تملک اراضی و املاک مورد نیاز اجرای طرح‌های توسعه و عمران شهری ادامه داد: تملک اراضی متفرقه در سطح منطقه دو انجام می‌شود.

شهردار منطقه دو قم با بیان اینکه این طرح به صورت تملک و توسعه شوارع این منطقه صورت می‌گیرد، تصریح کرد: بهبود و عبور و مرور شهری و بازگشایی معابر از اهداف اجرای این طرح است.

متین‌فر با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۷۶ درصدی پروژه تصریح کرد: ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه پیش‌بینی شده برای این پروژه است که با پیشرفت مالی ۷۶ درصدی همراه است.

به گفته وی هدایت و دفع آب‌های سطحی داخل شهری و اجرای طرح احداث کانال جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی از دیگر برنامه‌های شهرداری منطقه دو است.

شهردار منطقه دو قم خاطرنشان کرد: احداث انهار و کانال‌های سطح منطقه با هدف ایجاد و لایروبی انهار سطح منطقه انجام می‌شود.

متین‌فر با شرح عملیات این پروژه خاطرنشان کرد: این پروژه شامل احداث نهر زراعی به طول ۲۸۵ متر است و ۵۶۰ میلیون ریال پیش‌بینی هزینه شده که با ۹۰ درصد پیشرفت مالی رو به‌رو است.

وی با اشاره به مرمت و پوشش انهار سطح منطقه دو گفت: شناسایی انهار قرار گرفته در مسیر رفت و آمد و پوشش آنها در سطح منطقه هدف از اجرای این طرح است.

شهردار منطقه دو قم تصریح کرد: طبق این طرح مرمت و پوشش انهار به طول ۸۰۰ متر انجام می‌شود که هزینه اجرای این طرح ۲۵۰ میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

متین‌فر خاطرنشان کرد: این پروژه با پیشرفت مالی ۸۰ درصدی در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حفر چاه در سطح منطقه دو اشاره و اضافه کرد: شناسایی معابری که امکان جدول‌گذاری از نظر فنی در آنها وجود ندارد و به منظور هدایت و دفع آب‌های سطحی اقدام به حفر چاه می‌شود.

شهردار منطقه دو قم با اشاره به هزینه پیش‌بینی شده برای این طرح ابراز داشت: ۱۵۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده است که ۶۹ درصد پیشرفت مالی داشته است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.va5ct1auwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما