دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 4120
مدیر کل ثبت احوال استان قم خبر داد:

راه اندازی میز خدمت در اداره ثبت احوال شهرستان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ثبت احوال استان قم از راه اندازی میز خدمت در اداره ثبت احوال شهرستان قم برای ارائه خدمات بهتر به مردم خبر داد.
راه اندازی میز خدمت در اداره ثبت احوال شهرستان قم
به گزارش قم نیوز، ولی اله عسکری، مدیر کل ثبت احوال استان قم گفت: راه اندازی میز خدمت در راستای اجرای بخشنامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری و به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات قابل ارائه در اداره ثبت احوال شهرستان قم و نیز تكریم ارباب رجوع انجام شده است.

عسکری با تأکید بر لزوم خدمات‌رسانی صادقانه به مردم، خدمت به خلق خدا را بزرگ‌ترین عبادت خواند و افزود: اگر خدمت رسانی همراه با تکریم و احترام به مراجعه‌کنندگان باشد رضایت عمومی و خوشنودی خداوند متعال را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به استقرار میز خدمت در اداره ثبت احوال شهرستان قم گفت: میز خدمت مستقر در ورودی ساختمان ثبت احوال شهرستان قم واقع در خیابان ساحلی آماده پاسخ گویی بوده و سعی شده است در میز خدمت به تمام درخواست‌ها و نیازهای مراجعان در کمترین زمان پاسخ داده شود و از این پس ارباب رجوع دچار سردرگمی نخواهند شد.

عسکری افزود: تعویض شناسنامه و صدور شناسنامه المثنی، صدور کارت ملی، تغییر نام و نام خانوادگی، درخواست هیات حل اختلاف از خدماتی است که از طریق سیستم نوبت دهی به مراجعان از طریق این میز ارائه می شود.

مدیرکل ثبت احوال استان قم خاطرنشان کرد: این مهم در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه زیر پوشش، طرح تکریم ارباب رجوع، جلب رضایت مشتری، دسترسی سریع و آسان مردم به خدمات، سهولت دسترسی مراجعان به خدمات و تعهدات سازمان‌ها انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهم وظایف میز خدمت پرداخت و ابراز کرد: راهنمایی مراجعین در بدو ورود به اداره، ارائه مشاوره به مراجعین از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور، جلوگیری از سردرگمی مراجعان، بالا رفتن راندومان کار،ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، جلوگیری از ازدحام مراجعین از مزایای راه اندازی میز خدمت می باشد.

وی در پایان سخنانش مشارکت مردم و مراجعه‌کنندگان را در پیشبرد خدمت‌رسانی بسیار مؤثر و مفید برشمرد و اضافه کرد: این اداره کل در مسیر تسهیل خدمات رسانی از پیشنهادات سازنده اربابان رجوع استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام/110
https://qomnews.ir/vdci.ra5ct1azubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما