دوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 41378
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

اجراي ۱۰۰ كيلومتر خط فاضلاب در سطح منطقه دو

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه دو قم با بيان اينكه در حال حاضر اين منطقه از نظر فاضلاب و تاسيسات شرايط خوب و مناسبي دارد، گفت: بيش از ۱۰۰ كيلومتر خط فاضلاب در اين منطقه ايجاد شده و از اين نظر شرايط مطلوبي در منطقه ايجاد شده است.
اجراي ۱۰۰ كيلومتر خط فاضلاب در سطح منطقه دو
به گزارش قم نيوز، محمد صادقي با اشاره به وضعيت پيشرفت پروژه هاي شهري در منطقه دو اظهار كرد: اصلاح جداول منطقه با توجه به مشكلاتي كه در پي آبگرفتگي در سال هاي اخير در سطح منطقه ايجاد شده در دستور كار منطقه قرار گرفته است.

وي گفت: سال گذشته در پي بارش‌هاي شديد باران شاهد مشكلات متعددي در سطح منطقه دو به دليل نامناسب بودن جداول بوديم كه در اين راستا برنامه ريزي در جهت اصلاح جداول صورت گرفت.

شهردار منطقه دو قم با اشاره به آغاز عمليات اجرايي اصلاح جداول منطقه، گفت: ۲۰ درصد عمليات اجرايي انجام شده و مابقي نيز در دستور كار است و سعي داريم طي مدت دو ماه اين پروژه را به اتمام برسانيم.

وي با اشاره به مشكل فاضلاب در منطقه دو خاطرنشان كرد: در گذشته شاهد بوديم كه فاضلاب منازل در سطح معابر رها مي‌شود كه با اجراي طرحي تقويت زيرساخت هاي فاضلاب منطقه در دستور كار قرار گرفت.

صادقي با بيان اينكه در حال حاضر منطقه دو از نظر فاضلاب و تاسيسات شرايط خوبي دارد، گفت: بيش از ۱۰۰ كيلومتر خط فاضلاب در اين منطقه ايجاد شده و از اين نظر شرايط مطلوبي در منطقه ايجاد شده است.

وي با اشاره به كاهش رهاسازي فاضلاب در محلات گفت: با اجراي شبكه جمع آوري فاضلاب در سطح منطقه، از نظر جمع آوري اين فاضلاب از سطح محلات شرايط خوبي ايجاد شده است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcc41q0.2bqsm8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما