چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 4171
رییس مركز تحقیقات اسلامی مجلس:

18 شخصیت خارجی در همایش بین المللی فقه و قانون شركت می كنند

قم نيوز : قم نیوز: رییس مركز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: 18 شخصیت بین المللی از كشورهای مصر، مغرب، روسیه، تركیه، یمن، قطر، مالزی، تونس، عراق، مالی، افغانستان و ... برای حضور در همایش بین المللی فقه و قانون اعلام آمادگی كردند.
18 شخصیت خارجی در همایش بین المللی فقه و قانون شركت می كنند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام  احمد مبلغی  سه شنبه شب در جلسه هم اندیشی اعضای هیات علمی همایش بین المللی فقه و قانون در قم خاطرنشان كرد: ۲۰ مقالات علمی توسط علماء و حقوقدانان داخلی و خارجی در این همایش ارایه خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینكه شخصیت های برجسته و قوی از كشور های مختلف به این كنفرانس دعوت و مقالات خوبی نیز دریافت شده است باید با برنامه ریزی دقیق و مناسب، زمینه استفاده بهینه از این كنفرانس فراهم شود.

وی ادامه داد: هر كدام از این شخصیت ها، در كشور خود به عنوان وزنه مهم علمی و شناخته شده می باشند.

در پایان بعد از بحث و تبادل نظر اعضای هیات علمی این همایش، قرار شد كه همایش بین المللی فقه و قانون در قالب پنج جلسه شامل افتتاحیه، اختتامیه  و سه سمینار علمی برای ارایه مقالات و مداخله و نقد اساتید به این مقالات برگزار شود.

هر كدام از اعضای هیات علمی نیز دیدگاه های خود را پیرامون برگزاری هر چه بهتر این همایش بین المللی بیان كردند.

همایش بین المللی فقه و قانون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه در قم برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، آیت الله محمد علی تسخیری، حجج الاسلام  علیدوست، ورعی، مختاری، دكتر هادی صادقی، صرامی، آقانظری و دكتر محمود حكمت نیا از اعضای علمی این همایش می باشند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.f8ebjh8zz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما