پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 4242
معاون صدای سازمان صدا و سیما گفت:

رادیو معارف و کانال ندای اسلام مولود انقلاب

قم نيوز : قم نیوز: معاون صدای سازمان صدا و سیما گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی داشته که از جمله آن ها رادیو معارف و کانال ندای اسلام بوده که به عنوان مولود انقلاب محسوب می‌شود.
رادیو معارف و کانال ندای اسلام مولود انقلاب
به گزارش قم نیوز، محمدحسین صوفی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح استودیو و نودال دیجیتال پخش رادیو معارف و افزایش رسمی یک ساعته برنامه‌های کانال ندای اسلام که در سالن رادیو معارف برگزار شد، اظهار کرد: سالروز پیروزی انقلاب یادآور فرازهای مهمی برای ملت بوده و ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی را برای ملت بیان می‌کند.

وی با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی از سال‌های ۴۱ و ۴۲ گفت: حرکت عظیمی از مدرسه فیضیه به رهبری روحانیت و امام خمینی (ره) آغاز شد و مردم همه شهرها به انقلاب پیوستند و انقلاب بزرگی شکل گرفت.

معاون صدای سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب حوادث مختلف رقم خورد و این حماسه جاوید در نتیجه ایثارگری مردم، ایثارگران، جانبازان، شهدا، مهربانی و محبت بین مردم رقم خورد که تبدیل به جریان بالنده، پویا و سازندگی شده و در همه عرصه‌ها توسعه خوبی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه رادیو معارف و کانال ندای اسلام مولود انقلاب است، گفت: انقلاب مولود معارف شیعه و اهل بیت (ع) بوده و معارف شیعه سبب به وجود آمدن انقلاب عظیم و باشکوه شد که یکی از دستاوردهای آن شبکه رادیویی معارف در حوزه معارفی است.

صوفی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ساده به وقوع نپیوست، بلکه مرهون تلاش‌های چند ساله مردم انقلابی بود و سال‌ها شکنجه، تبعید و به شهادت رساندن فرزندان کشور سبب شد انقلاب شکل بگیرد.

وی ادامه داد: آزادی بیان، اندیشه و آزادی یکی از برکات انقلاب است و این امر به برکت خون شهدا به دست آمده است.

معاون صدای سازمان صدا و سیما عنوان کرد: بخشی از آموزه‌های دینی از سوی رادیو معارف تبیین و تبلیغ می‌شود.

وی با بیان اینکه باید امروز اصول، موازین، بایدها، نبایدها، اندیشه‌ها و خطوط فکری را ترویج، تبیین و معرفی کنیم، گفت: ایجاد شبکه‌های رسانه‌های رادیویی و تلویزیونی یکی از راه‌های معرفی، اصول، افکار و اندیشه‌های دین اسلام است و اکنون رادیو معارف برای مخاطبان فارسی‌زبان و کانال ندای اسلامی مخاطب انگلیسی زبان رسالت تولید برنامه را بر عهده دارد.

صوفی خاطرنشان کرد: رادیو معارف و کانال ندای اسلام با تولید برنامه‌های عمومی و تخصصی توانسته رضایت مخاطب را جذب کرده و در بین اقشار مختلف مخاطبان خاصی داشته باشد.

وی با اشاره به شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی گفت: اکنون با توجه به امکانات دسترسی فراوانی ایجاد شده و برنامه‌های معارفی ضد و همسویی با ما را پخش می‌کنند.

معاون صدای سازمان صدا و سیما تاکید کرد: باید برنامه‌ها از محتوای غنی و برنامه‌سازان از ابتکار و ذوق برخوردار باشند تا مخاطب را غنی کنند.

وی با اشاره به اعطای لوح‌های ساماندهی به کارمندان بخش‌های مختلف رادیویی گفت: کسانی‌ که تحصیلات مورد نیاز را داشتند و اعتماد مسئولان را کسب کرده بودند به تدریج در حوزه افراد ساماندهی شده قرار گرفتند.

صوفی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۰ فعالیت ساماندهی افراد فعال در بخش رادیویی آغاز شد و تاکنون ۲۰۰ نفر از نیروهای بخش‌های رادیویی ساماندهی شدند و این تعداد رقم قابل توجهی است.

وی عنوان کرد: امروز ۱۶ نفر از همکاران رادیو معارف با دریافت لوحی ساماندهی می‌شوند.

معاون صدای سازمان صدا و سیما یادآور شد: فعالیت در حوزه رادیو در استان‌ها نسبت به تهران علاوه بر مسئولیت تولید و پخش، دارای مسوولیت پشتیبانی بوده که شامل فعالیت‌هایی مانند فعالیت‌های عمرانی، نگهداری استودیو، پیگیری فرستنده و افزایش فرستنده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.o0o2yt0xxa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما