شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 4293
به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد؛

مسابقه بانوان قمی در پنج رشته ورزشی

قم نيوز : قم نیوز: معاون ورزش بانوان اداره كل ورزش و جوانان استان قم از شركت بانوان قمی درمسابقات پنج رشته ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارك فجر خبر داد.
مسابقه بانوان قمی در پنج رشته ورزشی
به گزارش قم نیوز، سیده لیلا عنبری افزود: برنامه‌های مختلفی در بخش ورزش ویژه ایام دهه فجر و گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی ایران در نظر گرفته‌ایم كه بخشی از آن شامل رقابت در پنج رشته ورزشی است.

وی ادامه داد: رقابت‌های ورزشی گرامیداشت ایام دهه فجر در شهر قم در بخش بانوان، در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود كه با هماهنگی به عمل آمده در سطح استان، بخش های مختلف بوستان تفریحی ورزشی نرگس قم میزبان برگزاری این مسابقات خواهد بود.

معاون ورزش بانوان اداره كل ورزش و جوانان استان قم افزود: بر اساس تصمیم گیری و برنامه ریزی انجام شده توسط این معاونت، بانوان ورزشكار شركت كننده در رقابت های گرامیداشت دهه مبارك فجر، در رشته های والیبال، طناب كشی، دارت، دو و میدانی و فوتسال با یكدیگر به رقابت می پردازند.

وی همچنین به زمان بندی برگزار این رقابت ها اشاره كرد و یاد آور شد: مسابقات ورزشی بانوان قم در دهه مبارك فجر از امروز آغاز می‌شود و با حضور بانوان ورزشكار تا معرفی تیم ها و نفرات برتر روز بیست و یكم بهمن ماه به پایان می رسد.

عنبری با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه هر دو بخش همگانی و قهرمانی ورزش در بین بانوان قم یا دآور شد: در بخش همگانی نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است كه یكی از مهمترین آنها حضور بانوان در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز چهاردهم بهمن ماه بود.

معاون ورزش بانوان اداره كل ورزش و جوانان استان قم در ادامه به فعالیت گسترده بانوان ورزشكار قم در رشته های مختلف اشاره كرد و بیان داشت: در حالی كه ۴۵ رشته و هیئت ورزش در قم فعالیت می كنند، هم اكنون بانوان ورزشكار قم نیز در ۳۶ رشته فعال هستند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.hexfuqe8tsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما