سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰
کد مطلب : 43176
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اتاق بازرگانی استان قم:

صادرات استان قم تقویت شود/ لزوم حمایت از صادرکنندگان برای حضور در نمایشگاه نجف

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم گفت: لازم است بخش صادرات تقویت شود تا صادرات کالاهای استان افزایش پیدا کند و زمینه برای عرضه کالاها در کشورهای دیگر فراهم شود.
صادرات استان قم تقویت شود/ لزوم حمایت از صادرکنندگان برای حضور در نمایشگاه نجف
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل خاکی با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه کالاهای قم در نجف اظهار کرد: سال‌های گذشته 50 درصد هزینه به شرکت‌کنندگان کمک می‌شد، باید در نظر داشت با توجه به هزینه‌ای که شرکت در نمایشگاه دارد، جمع کردن صادرکنندگان برای حضور در این نمایشگاه کار بسیار مشکلی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه‌ای که هر شرکت برای حضور در نمایشگاه باید پرداخت کند، اگر این امر با تشویق همراه نباشد، بدون تردید نمی‌توانیم آن نمایشگاه را تکمیل کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم با بیان اینکه 150 نفر صادرکننده در استان وجود دارد، گفت: 20 نفر از صادرکنندگان برای تعیین صادرکننده نمونه ثبت‌نام کردند که در نظر داریم از آنها تجلیل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: لازم است بخش صادرات تقویت شود تا صادرات استان افزایش پیدا کند و کالاهای استان در کشورهای دیگر عرضه شود و شاهد افت صادرات نباشیم.

علیرضا راد، عضو هیأت رئیسه اتاق بازرگانی استان قم نیز در این مراسم با بیان اینکه آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها سدی بر تولید و صادرات است، گفت: باید شرایطی فراهم شود تا افراد آسان‌تر بتوانند در زمینه صادرات فعالیت کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcai6ny.49ne015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما