کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

550 اثر به جشنواره ملی كوثر پر فروغ در قم ارسال شد

خبرگزاری ايرنا , 19 بهمن 1390 ساعت 13:32

قم نيوز: مسوول واحد خواهران دبیرخانه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم از دریافت 550 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی كوثر پرفروغ در قم خبر داد.


به گزارش قم نيوز، سیده معصومه طباطبایی افزود: آثار از ۲۰ استان سراسر كشور به دبیر خانه جشنواره رسیده در حال ارزیابی و داوری در دو گروه خردسال و بزرگسالان توسط كارشناسان مجرب است.

وی اضافه كرد: این جشنواره در هفت رشته فرهنگی و هنری از جمله عكاسی، نقاشی، شعر، مقاله نویسی، وبلاگ نویسی، خوشنویسی و آثار ابتكاری فراخوان شد.

طباطبایی، با اشاره به اینكه جشواره ملی كوثر پرروغ در اواخر بهمن ماه جاری در استان قم برگزار می شود، گفت: این جشنواره با هدف بررسی شخصیت حضرت فاطمه  و سیره زندگانی ایشان برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت های دبیرخانه بانوان كانون های فرهنگی و هنری مساجد قم گفت: این دبیرخانه از اردیبهشت ماه سال گذشته در قم آغاز به كار كرد و تنها استانی است كه واحد خواهران را در دبیرخانه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به طور مستقل راه‌اندازی كرده و در این زمینه به موفقیت‌های خوبی دست یافته است.

مسوول واحد خواهران دبیرخانه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم افزود: ۱۱۰ كانون بانوان در مساجد قم فعال است كه آموزش های فرهنگی و هنری برای بانوان ارائه می شود.

انتهای پيام/۱۰۹


کد مطلب: 4456

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4456/550-اثر-جشنواره-ملی-كوثر-پر-فروغ-قم-ارسال

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir