چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : 4456

550 اثر به جشنواره ملی كوثر پر فروغ در قم ارسال شد

قم نيوز : قم نيوز: مسوول واحد خواهران دبیرخانه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم از دریافت 550 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی كوثر پرفروغ در قم خبر داد.
550 اثر به جشنواره ملی كوثر پر فروغ در قم ارسال شد
به گزارش قم نيوز، سیده معصومه طباطبایی افزود: آثار از ۲۰ استان سراسر كشور به دبیر خانه جشنواره رسیده در حال ارزیابی و داوری در دو گروه خردسال و بزرگسالان توسط كارشناسان مجرب است.

وی اضافه كرد: این جشنواره در هفت رشته فرهنگی و هنری از جمله عكاسی، نقاشی، شعر، مقاله نویسی، وبلاگ نویسی، خوشنویسی و آثار ابتكاری فراخوان شد.

طباطبایی، با اشاره به اینكه جشواره ملی كوثر پرروغ در اواخر بهمن ماه جاری در استان قم برگزار می شود، گفت: این جشنواره با هدف بررسی شخصیت حضرت فاطمه  و سیره زندگانی ایشان برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت های دبیرخانه بانوان كانون های فرهنگی و هنری مساجد قم گفت: این دبیرخانه از اردیبهشت ماه سال گذشته در قم آغاز به كار كرد و تنها استانی است كه واحد خواهران را در دبیرخانه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به طور مستقل راه‌اندازی كرده و در این زمینه به موفقیت‌های خوبی دست یافته است.

مسوول واحد خواهران دبیرخانه كانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم افزود: ۱۱۰ كانون بانوان در مساجد قم فعال است كه آموزش های فرهنگی و هنری برای بانوان ارائه می شود.

انتهای پيام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.mnyk49nyi5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما