شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 21311

فعالیت 130 کانون فرهنگی هنری خواهران در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم از فعالیت 130 کانون فرهنگی هنری خواهران در قم خبر داد.
فعالیت 130 کانون فرهنگی هنری خواهران در قم
به گزارش قم نیوز، سیده معصومه طباطبایی با بیان اینکه ۱۳۰ کانون‌ فرهنگی هنری خواهران در استان وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد ۳۰ کانون روستایی و پنج کانون تخصصی مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ نفر ساعت کارگاه‌های هنری، مهارتی، قرآن، احکام و ورزشی و نمایشگاه عفاف و حجاب و توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌ها در بیش از ۷۰ کانون برگزار شده است.

معاون امور خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در سال ۹۲ گفت: طرح آفاق اندیشه در ۷۵ کانون و با حضور ۲۷۶ نفر و طرح صراط بین هفت کانون برگزار شده است.

وی یادآور شد: ۲۴ هسته پژوهشی تشکیل شده و جلسات آموزش والدین در ۷۱ کانون و جلسات پرسمان جوان در ۶۶ کانون برگزار شده است.

طباطبایی برگزاری دوره مقدماتی امداد و نجات در کانون‌ها، برگزاری اردوی یک روزه ویژه ۶۲ کانون، برگزاری اردوی ۲ روزه در هشت کانون، برگزاری جلسات قرآن در ۷۴ کانون، بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب و بازدید از نمایشگاه قرآن در ماه رمضان را از برنامه‌های دیگر معاونت خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ذکر کرد.

وی با اشاره به برگزاری اردوی اندیشه‌های آسمانی گفت: شناسایی افراد واجد شرایط حضور در اردوی اندیشه‌های آسمانی خواهران و برگزاری جلسه کارگروهی مسئول دبیرخانه با سرگروه‌ها و اعضای شرکت‌کننده در اردوی اندیشه‌های آسمانی از جمله برنامه‌های این اردو است.

معاون امور خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم به دومین کنگره نخبگان فرهنگی هنری روستا اشاره کرد و افزود: شناسایی افراد واجد شرایط حضور در اردوی نخبگان روستایی خواهران و فراخوان برای جمع‌آوری آثار برای برپایی نمایشگاه در طول دوره صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حضور در برنامه ترتیل‌خوانی با شرکت ۴۰ کانون و شرکت بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ نفر در طول هر هفته، برگزاری المپیاد قرآنی، هماهنگی با مسئولان کانون‌ها برای شرکت در جلسه توجیهی المپیاد ورزشی، شرکت در المپیاد ورزشی محلات استان قم و هماهنگی برای حضور مسئولان و اعضای کانون‌ها در جشن دختران خورشید از برنامه‌های دیگر سال گذشته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchzxni.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما