شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 45331
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

تجدید بیعت مردم قم با رهبر معظم انقلاب

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به دیدار مردم این استان با مقام معظم رهبری به مناسبت قیام 19 دی گفت: این حرکت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) است.
تجدید بیعت مردم قم با رهبر معظم انقلاب
به گزارش قم نیوز، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دهه بصیرت اظهار کرد: روز ۹ دی در سراسر کشور به نام روز بصیرت نامگذاری شده است، اما در شهر قم که مهد انقلاب اسلامی است، روزهای ۹ تا ۱۹ دی به نام دهه بصیرت نامگذاری شد.

وی ادامه داد: مدارک گویا بیانگیر این است که در سال ۸۸ فتنه ای پیچیده با برنامه ریزی استکبار جهانی در ایران اتفاق افتاد، سران این فتنه آمریکا و انگلیس بودند، فتنه در واقع سردادن شعارهایی با ظاهر حق ولی با محتوای باطل برای گمراه کردن مردم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: بصیرت خنثی کننده فتنه است. بصیرت در واقع شناخت وظیفه و عمل کردن به هنگام به آن است، فتنه یک واقعیتی بوده، هست و خواهد بود و در سال ۸۸ یک فتنه بزرگ را شاهد بودیم.

لطفی با اشاره به برنامه ریزی دشمن برای فتنه سال ۸۸ اظهار کرد: مدارک می‌گوید که از سال ۷۱ تا سال ۸۸، با محوریت سازمان سیا و وزارت دفاع آمریکا در هشت شهر در کشورهای پیرامون ایران، دفاتری برای رصد کشورمان باز شد.

وی ادامه داد: در فتنه ۸۸، ۱۷ سفارت خارجی نقش آفرین بود و تعدادی از عوامل این سفارت‌ها دستگیر شدند. در فتنه ۸۸، بحث انتخابات یک بهانه بود و فتنه گران اصل نظام را هدف قرار دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در انتخابات سال ۸۸ برای نخستین بار یک نامزد از یک رنگ مقدس منتسب به اهل‌بیت(ع) استفاده کرد و در فتنه هم از شعارهای جنبش سبز استفاده شد، مک کین سناتور آمریکایی در سال ۸۴ گفته بود که جمهوری اسلامی را با جنبش سبز منهدم خواهیم کرد.

لطفی با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر فتنه اظهار کرد: باید در برابر فتنه هوشیار باشیم، قرآن در خصوص فتنه هشدارهای زیادی داده و در این کتاب آسمانی فتنه بزرگ تر از قتل خوانده شده است، رسول اکرم(ص) فرمودند که از فتنه آخرالزمان نهراسید، چون این فتنه موجب رسوایی منافقان می‌شود.

وی ادامه داد: باید در برابر فتنه بصیرت داشته باشیم و دشمن را بشناسیم و آماده مقابله با نقشه‌های او باشیم. در فتنه ۸۸ مردم نسبت به دین شان احساس خطر کردند و حماسه ۹ دی را آفریدند، این حماسه در هیچ دوره دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی تکرار نشده بود و جمعیت مردم شرکت کننده در حماسه ۹ دی غیرقابل تصور بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: امسال مراسم آغاز دهه بصیرت در مدرسه فیضیه بود و مراسم‌های بزرگداشت حماسه ۹ دی باشکوه خاصی در سراسر کشور برگزار شد.

لطفی با اشاره به دیدار مردم استان قم با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: اقشار مختلف مردم این استان روز یکشنبه ۱۹ دی همچون سنوات قبل با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند، این حرکت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: امام راحل احیاگر اسلام ناب محمدی بودند، ایشان بر بزرگداشت قیام ۱۹ دی تاکید خاصی داشتند، در این راستا مردم استان قم هر ساله در سالگرد این قیام با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند و این دیدار، یک دیدار استثنائی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در پایان خاطرنشان کرد: مقدمات دیدار امسال مردم استان با رهبر معظم انقلاب فراهم شده است و مردم استان قم خودشان را برای خلق حماسه ای دیگر آماده می‌کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcfymdj.w6dtmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما