دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : 4639
دفتر برنامه‌ریزی حوزه‌های علمیه خواهران كشور:

مردم ایران انتخابات بزرگ را فدای مسائل كوچك نمی‌كنند

قم نيوز : قم نیوز: مسوول دفتر برنامه‌ریزی حوزه‌های علمیه خواهران كشور هدف از برگزاری انتخابات را نشان دادن حضور مردم در صحنه دانست و گفت: مردم ایران انتخابات بزرگ را فدای مسائل كوچك نمی‌كنند.
مردم ایران انتخابات بزرگ را فدای مسائل كوچك نمی‌كنند
به گزارش قم نیوز، سیدداود ساجدی روز دوشنبه در جمع كاركنان مركز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران افزود: اختلافات داخلی نباید ما را از رسالت های بزرگمان در جهان و اینكه عضو یك جامعه تاثیرگذار هستیم، غافل كند.

وی با بیان اینكه ما وظیفه داریم در حد توان خود میزان مشاركت مردم در انتخابات را افزایش دهیم، گفت: امام راحل از ابتدای انقلاب پیش از همه به سرمایه عظیم مردمی پی برد و با تكیه بر مردم توانست دین را بار دیگر به صحنه بازگرداند.

ساجدی اضافه كرد: این سرمایه باید هر روز رشد كند و حضور مردم در كنار انقلاب حفظ شود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با انتخابات مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: باید نسبت به وضعیت خود و جایگاه نظام جمهوری اسلامی در جهان توجه جدی داشته باشیم و بدانیم كه آنچه خدا به عطا كرده، نعمتی بزرگ است.

مسوول دفتر برنامه‌ریزی حوزه‌های علمیه خواهران كشور حضور در راهپیمایی‌هایی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن را یكی از جلوه‌های حضور مردم در كنار انقلاب برشمرد و ادامه داد: انتخابات نیز بستر دیگری برای نمایش سرمایه عظیم مردم است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.s0o2yt09na26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما