شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب : 4784
معاون استاندار قم :

مردم بار دیگر در انتخابات مجلس وفاداری خود را به نظام به اثبات می رسانند

قم نيوز : قم نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: مردم بار دیگر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی وفاداری خود را به نظام به اثبات خواهند رساند.
مردم بار دیگر در انتخابات مجلس وفاداری خود را به نظام به اثبات می رسانند
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد مهدی عرب انصاری در مراسم آموزش و توجیه اعضای هیات اجرایی شعب اخذ رای منطقه یك قم افزود: همانگونه كه مردم با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دل امام زمان، مقام معظم رهبری و دوستداران نظام و انقلاب را شاد كردند، در ۱۲ اسفند نیز بار دیگر حماسه‌ای پرشورتر را خلق می‌كنند.

وی با اشاره به اهمیت مشاركت مردم در تعیین سرنوشت خود اشاره كرد و افزود: امروز درنظام اسلامی مردم با مشاركت در انتخابات به شكل واقعی در تصمیم‌گیری‌ها مشاركت دارند.

وی با اشاره به اینكه در ایران اسلامی انتخابات اساس و پایه نظام است، یادآور شد: در هر سال تقریبا یك انتخابات در ایران اسلامی برگزار می‌شود و در این زمینه به الگویی برای دنیا تبدیل شده‌ایم.

عرب انصاری به نقش اعضای هیئت‌های اجرایی حاضر در شعب اخذ رای اشاره كرد و ادامه داد: اعضای هیئت اجرایی به نوعی شاهدان عینی سلامت انتخابات هستند و نقش بی‌بدیل و مهمی بر دوش دارند.

وی تاكید كرد: انتخابات در ایران اسلامی از سلامت كامل برخوردار است و همه فعالان این عرصه به سلامت انتخابات ایمان دارند، اما متاسفانه مشاهده می‌شود كه برخی افراد به خاطر اینكه انتخابات را تخریب كنند و در جامعه فتنه‌انگیزی داشته باشند،‌ سلامت انتخابات را زیر سوال می‌برند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ضرورت مشاركت حداكثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را مورد تاكید قرار داد و افزود: مردم علاوه بر مشاركت گسترده باید از انتخابات مراقبت داشته باشند.

وی با اشاره به اینكه در برگزاری این دوره از انتخابات در استان قم ۹ هزار نفر از مردم مشاركت دارند، اضافه كرد: هیچ تلاشی برای كاهش حضور مردم در تعیین سرنوشت خود كارساز نیست،افزایش ۳۰ درصدی حضور مردم استان قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری را شاهد بودیم.

عرب انصاری با اشاره به اینكه حضور مردم در انتخابات مجلس نیز به مراتب پرشكوه‌تر و گسترده‌تر از انتخابات‌های گذشته خواهد بود، اظهار داشت: ملت ایران اسلامی همواره از انقلاب خود كه برای حفظ و صیانت از آن خون شهدای بسیاری به زمین ریخته شده است، در صحنه حضوری پرشور خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.v8ebjh8fe9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما