سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب : 48244
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم:

كاراته هیأت‌‌ شاخص ورزش قم شد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم از انتخاب اين هیأت‌‌ به عنوان يكي از هیأت‌‌‌هاي برتر ورزش قم در سال 1395 و قدرداني ويژه به پاس تلاش براي توسعه ورزش بانوان و كاراته اين قشر در قم خبر داد.
رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم: كاراته هیأت‌‌ شاخص ورزش قم شد
رئيس هیأت‌‌ كاراته استان قم: كاراته هیأت‌‌ شاخص ورزش قم شد
به گزارش قم نیوز، علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: سال 1395 سال پرکاری برای کاراته قم در بخش‌های مختلف بود اما با همدلی و تلاش مجموعه همکاران فعال در این هیات، توانستیم طبق ارزیابی انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم بار دیگر در بین هیأت‌‌‌های برتر قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: بدون تردید برنامه‌ریزی و تلاش به منظور توسعه و گسترش این رشته به ویژه افزایش جامعه ورزشکاران زیر مجموع هیات، زمینه رشد و شکوفایی و همچنین پیدایش استعدادهای درخشان در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را به خوبی در این رشته فراهم کرد و این مهم از نگاه اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم دور نماند.

رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم تصریح کرد: به همین دلیل در مراسم تجلیل از هیأت‌‌‌های برتر سال 95 ورزش قم، هیأت‌‌ کاراته رتبه هیأت‌‌ ورزشی برتر در شاخص ورزشکاران سازمان یافته در بین هیأت‌‌‌های ورزشی استان را به خود اختصاص داد و با اهدای لوح تقدیر مورد قدردانی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: هیأت‌‌ کاراته استان قم بر اساس شاخص‌های مد نظر اداره کل ورزش و جوانان استان قم در سال 1395، در شاخص توسعه منابع مالی از 85 امتیاز موفق به کسب 67 امتیاز شده است، در شاخص توسعه رفتار سازمان از 105 امتیاز 5/102 امتیاز کسب کرده است و در شاخص توسعه نیروی انسانی از 100 امتیاز 91 امتیاز گرفته است.

برخوردار عنوان کرد: همچنین در شاخص توسعه سخت‌افزاری 25 امتیاز کامل را گرفته، در توسعه عمومی از 120 امتیاز موفق به کسب 110 امتیاز شده، در توسعه نرم‌افزاری موفق به کسب 10 امتیاز کامل شده و در شاخص توسعه قهرمانی و حرفه‌ای از 450 امتیاز 440 امتیاز کسب کرده‌ایم.

رئیس هیأت‌‌ کاراته استان قم در پایان اظهار کرد: در شاخص توسعه عملی و پژوهشی از 40 موفق به کسب 35 امتیاز شده‌ایم و این هیأت‌‌ با 40 امتیاز کامل شاخص توسعه محیط حقوقی و استانداردسازی مجموعا 5/945 امتیاز کسب کرده و یکی از هیأت‌‌‌های برتر ورزش قم در سال 1395 معرفی شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcba5ba.rhbwapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما