جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : 48338
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن 55 کیلوگرم

کشتی‌گیر قم مسافر تایوان شد

قم نيوز : قم نیوز: کشتی‌گیر جوان و مدال‌آور استان قم به عنوان یکی از اعضای تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران مسافر رقابت‌های آسیایی 2017 شد.
کشتی‌گیر قم مسافر تایوان شد
به گزارش قم نیوز، کشتی‌گیری که توانسته در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره را کسب کرده و مجوز حضور در پیکارهای سال 2015 کشتی فرنگی قهرمانی جهان را کسب کند، اکنون نماینده قم در پیکارهای آسیایی 2017 محسوب می‌شود.

این کشتی‌گیر محمدجواد رضایی است که در چند سال اخیر یکی از بهترین‌های کشتی قم در رده‌های سنی پایه بوده است و مدارج ترقی را به خوبی سپری کرده و با توجه به موفقیت در پیکارهای انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران اکنون یکی از اعضای تیم اعزامی به مسابقات آسیایی به شمار می‌رود.

اکنون که کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران برای برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم از روز 29 اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی کرده است، رضایی نیز در کنار دیگر ملی‌پوشان اوزان هشت‌گانه اردوی تیم ملی در خانه کشتی شماره دو تهران زیر نظر کادر فنی تمرین خواهد کرد.

اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در حالی برگزار می‌شود که ملی‌پوشان اوزان 50، 55، 50، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم در اردوی این تیم حضور دارند و محمدجواد رضایی ملی‌پوش کشتی فرنگی استان قم در وزن 55 کیلوگرم کنار دیگر نفرات آماده اعزام به پیکارهای آسیایی می‌شود.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان به منظور حضور در رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا روزهای 29 اردیبهشت تا نهم خردادماه برگزار می‌شود و در وزن 55 کیلوگرم محمدجواد رضایی از قم به همراه میثم دل‌خانی از تیم هیأت‌‌ کشتی فارس برای اعزام به مسابقات آسیایی مهیا خواهند شد.

در این اردو کشتی‌گیرانی از استان‌های خوزستان، فارس، قم، گیلان، مازندران، تهران و چهارمحال و بختیاری حضور دارند و خوزستان دارای بیشترین سهمیه است، ضمن اینکه مسوولیت سرمربیگری تیم ملی را حمید باوفا قهرمان اسبق کشتی فرنگی بر عهده دارد.

به غیر از محمدجواد رضایی که کشتی‌گیر وزن 55 کیلوگرم تیم ملی ایران است، روح‌الله میکائیلی مربی مطرح کشتی فرنگی قم نیز مربی تیم ملی است و سرپرستی این تیم را مهدی شربیانی بر عهده دارد و این تیم روزهای 25 تا 28 خرداد در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی شهر تایچونگ کشور تایوان به میدان می‌رود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfcmdj.w6dcmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما