يکشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 50312
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم خبر داد

اجراي طرح سالم‌سازي بوستان‌های قم تا پایان تابستان

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم از اجرای طرح سالم‌سازی بوستان‌ها و پارک‌ها تا پایان تابستان امسال خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با افرادی که مانع آسایش مردم هستند به شدت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد آنها آرامش مردم را صلب کنند.
اجراي طرح سالم‌سازي بوستان‌های قم تا پایان تابستان
اجراي طرح سالم‌سازي بوستان‌های قم تا پایان تابستان
به گزارش قم نیوز، احمد صادقی امروز، با اشاره به اجرای طرح سالم‌سازی بوستان‌های قم اظهار کرد: این طرح پیش از ماه رمضان با دستور فرماندهی انتظامی استان آغاز شد تا مردم بتوانند از فضای پارک‌ها استفاده بهینه داشته باشند و با آرامش در این مکان‌های عمومی حضور یابند.

وی اضافه کرد: بر اساس دستورات صادر شده گشت‌های انتظامی و کلانتری‌ها موظف شدند تا پارک‌‌های حوزه استحفاظی خود را از وجود اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس و مخلان آسایش مردم پاکسازی کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به اقدامات این معاونت در طرح سالم‌سازی بوستان‌ها گفت: این معاونت فرهنگ‌سازی و اقدامات فرهنگی در پارک‌ها را با اولویت رویکردهای اجتماعی در دستور کار قرار داد.

وی عنوان کرد: در ابتدا برخورد قهری با کسی صورت نمی‌گرفت بلکه با همکاری شهرداری قم بنرهایی با مضمون «قلیان را به گلدان تبدیل کنید» نصب و در مقابل جمع‌آوری قلیان‌ها در پارک‌ها، کارکنان شهرداری گلدان‌هایی به شکل قلیان را به افراد هدیه می‌دادند تا فرهنگ گل و فضای سبز ترویج یابد.

صادقی با بیان اینکه طرح سالم‌سازی بوستان‌ها در جلوگیری از آلودگی هوای بوستان‌ها بر اثر دود قلیان‌ها مؤثر بوده است، گفت:‌ تأمین ایمنی و آرامش اجتماعی از دیگر مزایای این طرح  است که بر اساس نظرسنجی انجام شده بیشتر مردم با این طرح موافق هستند چرا که آرامش مطلوب‌تری برای آنها به دنبال داشته است.

وی از اجرای طرح سالم‌سازی بوستان‌ها و پارک‌ها تا پایان تابستان امسال خبر داد و افزود: هر چند فعالیت‌های فرهنگی در بوستان‌ها و پارک‌ها انجام می‌شود اما نیروی انتظامی با افرادی که مانع آسایش مردم هستند به شدت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد آنها آرامش مردم را صلب کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی در بوستان‌ها و پارک‌ها گفت:‌ موضوعاتی همانند آموزش خانواده‌، پیشگیری از طلاق، گفتمان‌سازی، ارتباطات اجتماعی، ‌روابط میان خانواده و روابط میان فرزندان و والدین در این نمایشگاه‌‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauenm.49nw615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما