دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 5078
اسماعیلی طبا:

پروژه های قم به کانون های تبلیغاتی واگذار خواهد شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از واگذاری پروژه‌های تبلیغاتی استان به کانون‌های تبلیغاتی فعال خبر داد.
پروژه های قم به کانون های تبلیغاتی واگذار خواهد شد
به گزارش قم نیوز، مرتضی اسماعیلی‌طبا در مجمع عمومی صنف تبلیغات استان قم، اظهار داشت: کانون‌های تبلیغات قم می‌توانند در واحدها و سازمان‌های مختلف این استان فعال باشند و حتی مشاهده شده که از خارج استان در قم فعالیت شده که در حال جلوگیری این موضوع هستیم تا عرصه برای کانون‌های خود استان باز شود.

وی گفت: ما به کانون‌ها اعتماد خواهیم داشت و در آینده نزدیک پروژه‌های بزرگ استان را به کانون‌های فعال خواهیم سپرد.

وی اظهار داشت: شما در بازار پر رقابت هستید، بنابر این لازم است دانش خود را بالا برده تا بتوانید بازار را از آن خود کنید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: به همین منظور برگزاری کارگاه‌هایی را در نظر داریم تا شاهد رشد کانون‌های این استان باشیم.

اسماعیلی‌طبا عنوان کرد: امیدواریم با یکدلی و اتحاد شما و پشتیبانی ما باعث الگو قرار گرفتن کانون‌های آگهی تبلیغاتی این استان شویم.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم نیز در این نشست گفت: در نشست مسوولین تبلیغات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور که در وزارتخانه برگزار شد به جرأت می‌توان گفت استان قم رتبه اول را در بحث تبلیغات در سراسر کشور دارد چرا که در اعلام وصول، قوانین، مقررات و نحوه فعالیت، این استان نمونه است.

محمد خامه یار افزود: در ابتدای ورود بنده به اداره حدود ۱۷۰ کانون داشتیم اما در حال حاضر ۱۰۰ کانون داریم، چرا که لازم بود کانون‌های غیرفعال حذف شوند و اکنون هم برنامه ما این است که به کانون‌های فعال توجه بیشتری شود.

وی رشد صنعت تبلیغات را در سال‌های اخیر در قم بسیار خوب توصیف کرد و اظهار داشت: به حمدالله کانون‌های تبلیغاتی در قم به صورت تخصصی عمل می‌کنند.

خامه یار همچنین عملکرد کانون‌های تبلیغاتی در ایام انتخابات را نیز مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: کانون‌ها در این ایام با رعایت قوانین در تولید محصولات انتخاباتی دچار تخلف نشدند.

در پایان این نشست انتخابات هیئت مدیره و بازرسین انجمن صورت گرفت و پس از شمارش آراء، مجتبی قانونی، سیدعلی ناظم زاده، محمد کاظم امینی، ابراهیم سلیمانی و زهره رحمتی به عنوان اعضاء هیئت مدیره و محمدرضا مکرمی و جواد فراتی به عنوان بازرسین این انجمن انتخاب شدند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.zbsurhbgwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما