دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : 51298
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه 6 قم خبر داد:

پیشرفت 40 درصدی فاز سوم بوستان امام علی(ع)

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 6 قم از پیشرفت 40 درصدی فاز سوم بوستان امام علی خبر داد.
پیشرفت 40 درصدی فاز سوم بوستان امام علی(ع)
پیشرفت 40 درصدی فاز سوم بوستان امام علی(ع)
به گزارش قم نیوز، سیدمحمد موسوی‌منش با اشاره به عملیات احداث بوستان امام علی(ع) در خیابان سلامت، گفت: در سال‌های اخیر فازهای یک و دو این بوستان به اتمام رسیده بود که الحمدالله امسال عملیات عمرانی فاز سه در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه 6 قم خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی فاز سه شامل پیاده‌رو سازی و تکمیل زمین بازی برای کودکان است که 40 درصد پیشرفت داشته است.

موسوی منش با اشاره به جزئیاتی از پروژه مذکور، گفت: اعتبار این پروژه 2 میلیارد ریال است و زمین بازی کودکان 520 مترمربع بوده و با فوم کف سازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از خاطرات رنگارنگ و شاد کودکان در پارک‌ها و زمین‌های بازی ثبت و ضبط می‌‌شود، در کنار همسالان خود و اندکی دورتر از والدین دنیایی از شادی، بازی و سرگرمی را تجربه می‌کنند.

شهردار منطقه 6 قم عنوان کرد: به همین دلیل در برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری طراحی زمین‌های بازی کودکان و ایمنی آن دارای اهمیت ویژه‌ای است.

موسوی‌منش با بیان اینکه فاز یک و دو این پروژه دارای وسایل و کمپلکس بازی و ست‌های تندرستی است، گفت: بوستان امام علی(ع) با تکمیل فاز سه از زیباترین و کاملترین بوستان‌های سطح منطقه با فضایی شاد و مفرح خواهد بود.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcevw8n.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما