دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 51941
منبع : خبرگزاری فارس
سرمربي تيم واليبال كريمه قم خبر داد

راه‌يابي واليباليست‌هاي كريمه قم به اردوي تيم ملي

قم نيوز : قم نیوز: سرمربي تيم واليبال كريمه قم از راهيابي دو بازيكن آينده‌دار اين تيم به اردوي استعداديابي پسران نوجوان واليبال كشور خبر داد.
راه‌يابي واليباليست‌هاي كريمه قم به اردوي تيم ملي
به گزارش قم نیوز، سیدروح‌الله شفیعی در قم، اظهار کرد: باشگاه والیبال کریمه در چهارمین سال فعالیت خود با هدف سازندگی و خدمت به والیبال قم همچنان روی استعدادها و نخبه‌های این رشته سرمایه‌گذاری می‌کند تا در میادین مختلف با بازیکنان بومی و توانمند قمی حضور یابد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه از نخستین سال فعالیت باشگاه کریمه، در اولویت مهمترین امور باشگاه قرار داشته و به لطف خدا با همین سرمایه سال گذشته در مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور و همچنین لیگ‌های نوجوانان و جوانان ایران به میدان رفتیم.

سرمربی تیم والیبال کریمه قم اضافه کرد: بازیکنان بسیار خوب و مستعدی در این باشگاه فعالیت می‌کنند که با توجه به کارهای آموزشی خوبی که مربیان کریمه انجام می‌دهند و همچنین انگیزه و روحیه‌ای که بازیکنان شاغل در این باشگاه برای پیشرفت دارند، در آینده خبرهای خوبی از والیبالیست‌های کریمه خواهیم شنید.

وی در ادامه با اشاره به دعوت دو تن از استعدادهای باشگاه والیبال کریمه قم به اردوی تیم ملی، بیان کرد: علیرضا طالب‌بخشایش و محمد اسماعیلی دو تن از والیبالیست‌های نوجوان کریمه هستند که به اردوی استعدادیابی تیم ملی دانش‌آموزی ایران دعوت شده‌اند.

شفیعی در ادامه به آماده‌سازی تیم والیبال کریمه قم برای مسابقات فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور اشاره و عنوان کرد: به منظور حضور در این رقابت‌ها از مدت‌ها قبل و حتی بعد از پایان پایان دوره قبل لیگ برنامه‌ریزی کرده‌ایم و امید زیادی به کسب نتایج موفق در لیگ جدید داریم.

وی یاد آور شد: ما سال گذشته برای نخستین‌بار شاهد حضور کریمه قم در لیگ دسته اول والیبال مردان ایران بودیم، آن هم در فاصله چند روز تا شروع بازی‌ها حضور ما قطعی شد، در مجموع تیمی را به میدان بردیم که بازیکنان کم‌تجربه اما جوان و جویای نامی داشت و امسال قطعا عملکرد تیم ما بهتر خواهد بود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjvhei.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما