دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 52296
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم:

بهره برداری از شهرک صنوف نیازمند همکاری و مشارکت صاحبان مشاغل است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم تکمیل واحدهای احداث شده در شهرک صنوف توسط صاحبان مشاغل و آغاز به کار این شهرک را از مهم ترین اولویتهای سازمان اعلام کرد و گفت: این سازمان تمام امکانات خود را برای حمایت و تامین اعتبارهای لازم جهت ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شهرک به کار گرفته است.
بهره برداری از شهرک صنوف نیازمند همکاری و مشارکت صاحبان مشاغل است
بهره برداری از شهرک صنوف نیازمند همکاری و مشارکت صاحبان مشاغل است
به گزارش قم نیوز، علیرضا مظفری بر تکمیل طرح ‌های عمرانی و زیرساختی شهرک صنوف تاکید و اظهار داشت: از تمام ظرفیت ها و امکانات سازمان برای تامین زیرساخت های مورد نیاز واحدهای طراحی شده شهرک صنوف استفاده کرده ایم و انتظار می رود صاحبان مشاغل توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم اظهار داشت: عملیات احداث شهرک صنوف از سال های قبل و با هدف استقرار و ساماندهی دو صنف آهن فروشان و آهنگر آغاز شد لیکن به دلایلی اجرای این طرح پیشرفت مناسبی نداشت و با توجه به اهمیت راه اندازی این شهرک ، حدود یکسال است که اداره امور آن به صورت متمرکز زیر نظر این سازمان اداره می شود.

مظفری با اشاره به پیگیری های صورت گرفته در خصوص پروژه تامین برق و احداث پست فشار قوی اختصاصی این شهرک، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و انجام اقدامات عمرانی از جمله احداث پست و انشعاب گاز، تسطیح زمین، جدول گذاری و آسفالت بلوار اصلی در دو لاین، اجرای روشنایی معابر، پیگیری جهت احداث پست برق فشار قوی، احداث و بهره برداری از دوربرگردان ، طرح‌ توسعه و گسترش فضای سبز و ... انجام شد.

وی با اهمیت دانستن بهره برداری از شهرک صنوف و تسریع فرآیند مذکور با توجه به میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی و هزینه کرد توسط شهرداری قم، افزود: باید در نظر داشت که بهره برداری از شهرک صنوف نیازمند همکاری و مشارکت دولتی استان به ویژه اتحادیه صنوف و صاحبان مشاغل و حضور موثر و فعال آنان است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9x0k.yt0xn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما