پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 52721
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امنيتي سياسي استانداري قم خبر داد

ارتباط استانداری قم با احزاب سیاسی کم‌نظیر بوده است

قم از استان‌هاي شاخص تهديد جريان‌هاي تكفيري و داعشي است
قم نيوز : قم نیوز: معاون امنيتي سياسي استانداري قم گفت: قم از استان‌های شاخص تهدید جریان‌های تکفیری و داعشی است ولی تسلط کامل و کافی وجود دارد و پیش‌بینی‌های لازم برای مناسبت‌هایی مانند محرم و صفر صورت گرفته و دسته‌های عزاداری، هیأت‌ها و نیروهای مذهبی هوشیاری و همکاری لازم را دارند.
ارتباط استانداری قم با احزاب سیاسی کم‌نظیر بوده است/قم از استان‌هاي شاخص تهديد جريان‌هاي تكفيري و داعشي است
ارتباط استانداری قم با احزاب سیاسی کم‌نظیر بوده است/قم از استان‌هاي شاخص تهديد جريان‌هاي تكفيري و داعشي است
به گزارش قم نیوز، احد جمالی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی ویژه هفته دولت اظهار کرد: دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در 29 اردیبهشت امسال برگزار شد که مردم در آنها حماسه‌ای کم‌نظیر خلق کردند و سرمایه اجتماعی نظام و حاکمیت را افزایش دادند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت بیش از 73 درصدی در سطح کلان و ملی و مشارکت 78 درصدی در سطح استان قم در انتخابات امسال وجود داشت.

معاون امنیتی سیاسی استانداری قم با بیان اینکه ممکن است برخی فکر کنند شوراها هزینه اضافی برای نظام و حاکمیت است گفت: شوراها به عنوان  نماد حاکمیت مردم هستند و به این وسیله مردم خودشان سرنوشت خود را تعیین می‌کنند باید زمان بگذرد تا شوراها به بلوغ لازم برسند.

وی خاطرنشان کرد: قم از استان‌های شاخص تهدید جریان‌های تکفیری و داعشی است ولی تسلط کامل و کافی وجود دارد و پیش‌بینی‌های لازم برای مناسبت‌هایی مانند محرم و صفر صورت گرفته و دسته‌های عزاداری، هیأت‌ها و نیروهای مذهبی هوشیاری و همکاری لازم را دارند.

جمالی با بیان اینکه دولت یازدهم ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها داشت گفت: این ارتباط در استان قم کم‌نظیر بود استانداری قم بیشترین همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته در هیأت امنای مرکز به صورت رسمی اعلام شد و قم در جایگاه نخست در زمینه همکاری استانداری با علوم پزشکی قرار گرفت.

وی با اشاره به وضعیت شرکت‌های دانش بنیان گفت: در این زمینه حرکت‌های خوبی صورت گرفته و شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناوری استان قم طی یک یا دو ساله پیشرفت خوبی پیدا کرده‌اند.

معاون امنیتی سیاسی استانداری قم عنوان کرد: در زمینه برطرف کردن معضلات اجتماعی که مورد تأکید مسؤولان نظام به ویژه رهبر معظم انقلاب است برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته ولی دستیابی به هدف مطلوب مقداری زمان‌بر است. هیأت اندیشه‌ورز به عنوان اتاق فکر برطرف کردن این مسائل تشکیل شده و جلسات مربوطه برگزار می‌شود.

جمالی با بیان اینکه ارتباط استانداری با احزاب سیاسی کم‌نظیر بوده است گفت: حداقل پنج نشست با احزاب مختلف برگزار شده قدم‌های مثبت و رو به جلویی برداشته شده که امیدواریم با توجه به سیاست‌هایی که دولت دوازدهم در برنامه دارد این استان بتواند به عنوان استان پیشقدم در راستای اهداف دولت باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqu9n.ak9xx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما