سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 52946
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ كبدي استان قم خبر داد

اعزام كبدي‌كاران قم به مسابقات ساحلي قهرماني ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ كبدي استان قم گفت: كبدي‌كاران قم بعد از انجام تمرينات منظم و كسب آمادگي لازم در مسابقات كبدي ساحلي قهرماني كشور به ميدان مي‌روند.
اعزام كبدي‌كاران قم به مسابقات ساحلي قهرماني ايران
به گزارش قم نیوز، محمدرضا رجایی در قم، اظهار کرد: بعد از پایان پیکارهای مراحل مقدماتی و نهایی کبدی منطقه‌ای رده‌های سنی نوجوانان و جوانان کشور که با کسب تجارب بسیار ارزشمند توسط کبدی‌کاران آینده‌دار قم همراه بود، بزرگسالان این رشته نیز وارد رقابت با حریفان خود می‌شوند.

وی ادامه داد: با امکانات بسیار خوبی که در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم با راه‌اندازی خانه کبدی و زمین ساحلی اختصاصی این رشته ایجاد شده، خوشبختانه کبدی قم مراحل پیشرفت و ترقی خود را طی می‌کند و به زودی در سطوح مختلف سنی و میادین گوناگون مدعی قهرمانی کشور هستیم.

دبیر هیأت‌ کبدی استان قم با اشاره به برگزاری آخرین جلسه تمرین کبدی‌کاران ساحلی استان قم پیش از اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور، بیان کرد: در این تمرین که در حضور مسلم رشیدی رئیس و دیگر اعضای هیأت‌ کبدی انجام شد از پیراهن تیمی استان قم نیز رونمایی شد.

وی سپس به اسامی اعضای تیم ساحلی هیأت‌ کبدی استان قم اشاره و ابراز کرد: روح‌الله اسکندری، قاسم نوروزیان، محمدحسین معصومیان، حسین میرزایی، مهدی رشید، محمد حیدری، حسن خورشیدی و محمد اورنجی نفرات تیم اعزامی قم به این دوره از مسابقات هستند.

رجایی با بیان اینکه یکی از بهترین مربیان حال حاضر کبدی قم با سابقه حضور در تیم ملی یعنی علی بیگلری سرپرستی این تیم را بر عهده دارد، اضافه کرد: روح الله اسکندری نیز سرمربی تیم کبدی ساحلی قم است و امیدواریم که این تیم با دست پر از مسابقات بازگردد.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی کشور، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کبدی، این دوره از مسابقات از فردا به مدت سه روز به میزبانی هیأت‌ کبدی استان مازندران و با حضور 18 تیم از استان‌های مختلف در سواحل ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfv1dt.w6d0jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما