سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 53239
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر کانون کارآفرینی استان قم:

دولت ظرفیت ایجاد یک میلیون شغل در سال را ندارد

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کانون کارآفرینی استان قم گفت: باید انگیزه ایجاد کار را در جوانان به وجود آورد چرا که دولت توان ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر در سال را ندارد.
دولت ظرفیت ایجاد یک میلیون شغل در سال را ندارد
دبیر کانون کارآفرینی استان قم:
دولت ظرفیت ایجاد یک میلیون شغل در سال را ندارد
دبیر کانون کارآفرینی استان قم گفت: باید انگیزه ایجاد کار را در جوانان به وجود آورد چرا که دولت توان ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر در سال را ندارد.
 
به گزارش قم نیوز حمید رضا بیگدلی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، با اشاره به تاریخچه کانون کارآفرینی استان قم اظهار کرد: فعالیت این کانون در سال 91 آغاز شد و فعالیت کانون تا به امروز ادامه دارد. 

وی ادامه داد: یکی از مهمترین فعالیت‌های کانون کارآفرینی استان قم برگزاری جلسات با دانشگاه‌های استان برای هدفمند کردن پروژه و پایان‌نامه‌های دانشجویی در قم بود، البته به دلیل کمبود بودجه با مشکلاتی در این زمینه مواجه شدیم.

دبیر کانون کارآفرینی استان قم افزود: قم در زمینه تولید مبل در سطح کشور حرف برای گفتن دارد، اما با این وجود شاهد هستیم که شهر دیگری در کشور به عنوان شهر معین در زمینه صنعت مبل در حال معرفی شدن است.
بیگدلی، آسیب شناسی کسب و کار را جزو اقدامات کانون کارآفرینی استان قم دانست و تصریح کرد: این کانون آماده ارائه گزارش در زمینه آسیب شناسی بخش‌های مختلف در استان است.

وی ادامه داد: هم اکنون دو مرکز مشاوره کارآفرینی در استان قم در حال فعالیت است، کانون کارآفرینی استان هم به دنبال فرهنگ سازی در زمینه کارآفرینی در قم است و باید افراد موفق در این عرصه در رسانه‌ها معرفی شوند، همچنین این کانون جلسات مشترکی را با تشکل‌های مردم نهاد برگزار می‌کند.

دبیر کانون کارآفرینی استان قم افزود: می‌توانیم با ایجاد شرکت‌های تعاونی در عرصه شیلات در استان علاوه بر کاهش مصرف، افزایش تولید را در این عرصه شاهد باشیم.
بیگدلی شاکله اقتصاد مقاومتی را نیروی انسانی ماهر دانست و تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات، نیروهای انسانی در بخش خصوصی کارهای خودشان را با استحکام انجام می‌دهند و باید مشکلات را برای این افراد کاهش بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید انگیزه ایجاد کار را در جوانان به وجود آورد چرا که دولت توان ایجاد اشتغال برای یک میلیون نفر در سال را ندارد.
انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcb95bs.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما