پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 53337
منبع : روابط عمومی

پليس، حافظ موازين دیني، اسلامي و ارزش های معنوی است

قم نيوز : قم نیوز: توليت مسجد مقدس جمکران گفت: پليس جمهوري اسلامي حافظ موازين دیني، اسلامي و ارزش های معنوی است.
پليس، حافظ موازين دیني، اسلامي و ارزش های معنوی است
پليس، حافظ موازين دیني، اسلامي و ارزش های معنوی است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام "حسن رحیمیان "در جمع کارکنان فرماندهي انتظامي استان قم در جلسه اخوت، ضمن تبریک دهه ولايت و عيد بزرگ غدير، اظهارداشت: بايد به کارکنان نيروي انتظامي به دليل اينکه فرمانده کل قوا نايب امام زمان(عج) است تبريک گفت و آن ها نيز به اين نعمت افتخار کنند.

وي با مقايسه خودکامگي پليس رژيم طاغوت با رفتار اسلامي و انساني پليس جمهوري اسلامي خدمت در نظام اسلامي را يک فرصت و اعتبار خواند.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بيان اينکه ولی فقیه مقیدترین فرد به قوانین الهی و قوانین جاری کشور است، گفت:ولي فقيه حافظ دين و هر آنچه انجام می دهد خلاف هوای نفس و مطيع امر الهي است، همانطور که پيامبر(ص) براي ما حجت است چون ولایت ایشان در طول ولایت الهی است بايد مطيع ولي امر مسلمين باشيم.

در ابتداي اين مراسم فرمانده انتظامي استان قم با تبريک دهه ولايت و عيد غدير به افتخارات و پايبندي پليس قم به محوريت ولايت امر در نظام اسلامي اشاره و تاکيد کرد.

گفتني است،‌ با حضور توليت مسجد مقدس جمکران، فرمانده انتظامي استان قم و روساي عقيدتي سياسي و حفاظت اطلاعات ارشد فرماندهي انتظامي استان، سرهنگ "صياد درويشي" طي حکمي از سوي فرمانده ناجا به سمت جانشين فرماندهي انتظامي استان قم منصوب شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0enm.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما