يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 53402
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

برگزاري رقابت‌هاي كيك بوكسينگ زنان ايران در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از برگزاري پيكارهاي سبك رزمي كيك‌بوكسينگ قهرماني زنان ايران به ميزباني قم خبر داد.
برگزاري رقابت‌هاي كيك بوكسينگ زنان ايران در قم
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز در قم، اظهار کرد: هیات ورزش‌های رزمی استان قم در ماه‌های شهریور و مهر ماه با موافقت فدراسیون ورزش‌های رزمی، دو میزبانی از مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در هر دو بخش زنان و مردان انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: مسابقات سبک کیک‌بوکسینگ IKN زنان قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان روز جمعه 24 شهریور ماه با حضور بانوان رزمی‌کار از استان‌های مختلف در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم بیان کرد: قم در این رقابت‌ها پذیرای بهترین بانوان سبک کیک‌بوکسینگ IKN ایران است و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 48، 51، 54، 57، 60، 63، 67، 70 و 75 کیلوگرم با یکدیگر مبارزه خواهند کرد.

وی تصریح کرد: برای شناخت ترکیب تیم بانوان قم در این رقابت‌ها، یک دوره پیکارهای انتخابی در قم برگزار شد و در نهایت برترین‌ها به اردوی تیم منتخب هیأت‌ رزمی دعوت شدند تا در مدت‌ زمان باقی مانده تا شروع این پیکارها به تمرینات آماده‌سازی بپردازند.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم سپس به میزبانی قم از پیکارهای کیک‌بوکسینگ WKA مردان ایران اشاره و بیان کرد: فدراسیون ورزش‌های رزمی میزبانی مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی کشور را به قم سپرده و این پیکارها روزهای 19 تا 21 مهر ماه سال جاری به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: رقابت‌های مردان ایران در قم به واسطه اینکه انتخابی تیم ملی برای شناخت برترین‌ها به منظور اعزام به پیکارهای برون‌مرزی محسوب می‌شود، از حساسیت‌ بالایی برخوردار است و در آن شاهد رقابت تمام چهره‌های شاخص کیک‌بوکسینگ ایران خواهیم بود.

محمدزاده بیان کرد: به همین دلیل فعالیت‌های هیأت‌ رزمی برای فراهم کردن بهترین امکانات به منظور میزبانی از رزمی‌کاران سراسر کشور آغاز شده و در نخستین اقدام، سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم را به عنوان مکان برگزاری این رقابت‌ها هماهنگ کرده‌ایم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcdxo0k.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما