سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 53473
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری قم:

16 پل عابر پیاده مکانیزه سال آینده در قم احداث می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت : نزدیک به 15 الی 16 پل عابر پیاده قابلیت نصب آسانسور یا پله برقی را دارند که هر پل برای مجهز شدن به پله برقی و یا آسانسور نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است .
16 پل عابر پیاده مکانیزه سال آینده در قم احداث می‌شود
به گزارش قم نیوز حسین شعبان‌زاده با اشاره به ضرورت استفاده از پل های عابر پیاده، اظهار کرد: باید فرهنگ استفاده از پل عابر پیاده ترویج یابد و مردم بدانند سرمایه‌گذاری که در این عرصه انجام می‌شود برای حفظ جان آن‌ها از حوادثی است که هنگام عبور از خیابان امکان دارد رخ دهد.
مدیرعامل سازمان حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه 25 پل عابر پیاده با اعتباری نزدیک به هفت میلیارد تومان از سال 94 آغاز شده است، عنوان کرد: در سال گذشته مراحل ساخت 13 پل تکمیل شده است و در سال جاری نیز توانسته‌ایم 19 مورد دیگر را تکمیل کرده و 6 مورد دیگر نیز تا پایان بهمن‌ماه تکمیل می‌شود.
شعبان زاده با اشاره به اینکه مکانیزه شدن پل‌ها در سال آینده دنبال می‌شود، مطرح کرد: نزدیک به 15 الی 16 پل عابر پیاده قابلیت نصب آسانسور یا پله برقی را دارند که هر پل برای مجهز شدن به پله برقی و یا آسانسور نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است در حالی‌که هزینه ساخت یک پل ساده 300 میلیون تومان است و این اقدام در راستای اقبال شهروندان از این پل‌ها انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه وظیفه نگهداری، رنگ‌کاری و سایر خدمات پل‌ها تا زمان بهره برداری به عهده پیمانکار پروژه است، خاطرنشان کرد: در حوزه تبلیغات مجوزهای لازم باید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته شود و هر موردی که دور از شأنیت باشد به شهرداری اعلام و ما نیز برای انجام پیگیری‌های لازم آن را به روابط عمومی شهرداری مرکز قم ارجاع می‌دهیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcbfabs.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما