پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 53907
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه چهار خبر داد :

اختصاص 1.2 میلیارد تومان برای محوطه سازی مجموعه خضر نبی

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم از اختصاص 1.2 میلیارد تومان برای محوطه سازی مجموعه خضر نبی خبر داد.
اختصاص 1.2 میلیارد تومان برای محوطه سازی مجموعه خضر نبی
اختصاص 1.2 میلیارد تومان برای محوطه سازی مجموعه خضر نبی
به گزارش قم نیوز مجید متین‌فر با اشاره به ظرفیت‌های ویژه مجموعه  فرهنگی و زیارتی خضر نبی اظهار کرد: با توجه به وجود مجموعه یادمان شهدای گمنام و مسجد خضر نبی در بالای این کوه، این مجموعه به یکی از پر مخاطب ترین مکان‌های فرهنگی زیارتی و گردشگری شهر قم تبدیل شده که نیاز است امکانات مختلف در این محدوده تامین شود.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه‌های ویژه شهرداری قم در این محدوده احداث بوستان زائر و محوطه سازی و اجرای فضای سبز مجموعه خضر است افزود: هم اکنون طرح محوطه سازی و فضای سبز مجموعه خضر در معاونت زیربنایی شهرداری در دست تهیه و اقدام است.

شهردار منطقه چهار قم با اشاره به جزئیات و کیفیت این طرح بیان کرد: به محض تصویب و نهایی شدن طرح در مجموعه معاونت امور زیربنایی شهرداری، طرح توسط منطقه اجرایی خواهد شد.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح در سال 1396 را مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: طی صورتجلسه ای در استانداری  مقرر شده چند هکتار اراضی خضر نبی به شهرداری برای فضای سبز و محوطه سازی واگذار شود.

متین‌فر اذعان کرد: اقدامات شهرداری قبلاً بدون مالکیت انجام شده که پس از انتقال مالکیت به شهرداری محوطه سازی ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5n0k.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما