پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 5417
حجت‌الاسلام لطفی نیاسر عنوان کرد:

پخش ویژه برنامه‌های نوروزی از رادیو معارف

قم نيوز : قم نیوز: مدیر رادیو معارف از پخش ویژه برنامه‌های نوروزی در رادیو معارف خبر داد و گفت: این ویژه برنامه‌ها شامل برنامه‌های تولیدی و زنده است.
پخش ویژه برنامه‌های نوروزی از رادیو معارف
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر  اظهار کرد: برنامه‌های ویژه نوروز رادیو معارف از ۲۷ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۳ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز بیش از ۱۰ هزار دقیقه ویژه برنامه از رادیو معارف پخش می‌شود، گفت: برنامه "یا مقلب القلوب" نسبت به معرفی مفاهیم دعای تحویل سال و پخش و تحلیل پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اقدام خواهد کرد.

مدیر رادیو و معارف برنامه "سلام بهار" با هدف بررسی آداب و رسوم مناطق مختلف ایران در دید و بازدیدها و برنامه "عیدانه" با موضوع نگاه آفت شناسی به آداب و رسوم اجتماعی در نوروز را از دیگر برنامه‌های این رادیو عنوان کرد.

وی برنامه لبخند صبح با موضوع سیر و سفر معنوی از دیدگاه قرآن، برنامه رویدادها با موضوع بررسی مهم‌ترین وقایع ایران و جهان در سال ۹۰، برنامه داستان هفته با موضوع آداب اجتماعی در قالب داستان‌گویی، برنامه پیام ولایت با موضوع گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره پیام‌های نوروزی و برنامه باغ تماشا با موضوع نمایش‌های اجتماعی و خانوادگی را از دیگر تولیدات نوروزی رادیو معارف عنوان کرد.

لطفی نیاسر همچنین به تولید برنامه کلام امام با موضوع گزیده بیانات امام خمینی درباره تحویل و تحول اشاره کرد و گفت: بوستان، سفیران هدایت و شبستان از دیگر برنامه‌های رادیو معارف در ایام نوروز است.

مدیر رادیو معارف به وضعیت پخش برنامه‌های کانال ندای اسلام(بخش انگلیسی رادیو معارف) گفت: برنامه "تلألو بهار" برنامه "بیانات مقام معظم رهبری" با موضوع تبریک سال نو، برنامه "چشمه حقیقت" با موضوع ترجمه فرمایشات امام راحل از جمله برنامه‌های کانال ندای اسلام در ایام نوروز به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.zawct1a5ybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما