پنجشنبه ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 54204
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مسوول قرارگاه مردمی اربعین در قم

پیش‌بینی اسکان 120 هزار زائر اربعین در مصلی قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول قرارگاه مردمی اربعین در قم گفت: امسال برنامه‌ریزی شده که از اول تا 25 صفر میزبان بیش از 120 هزار زائر در مصلی باشیم.
پیش‌بینی اسکان 120 هزار زائر اربعین در مصلی قم
پیش‌بینی اسکان 120 هزار زائر اربعین در مصلی قم
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مهدی حسین زاده در جلسه هماهنگی خدمات‌رسانی تاسوعا و عاشورا، با تقدیر از خدمات ویژه شهرداری در ایام مختلف سال اظهار کرد: این توفیقی است که خداوند در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم خادم زائرین کریمه اهل بیت(ع) باشیم.

وی با اشاره به استقبال مصلی از زائرین اربعین در سال گذشته گفت: سال گذشته به همت شهرداری قم و دستگاه‌های دیگر هزار و 300 خادم افتخاری از هشت استان میزبان بیش از 100 هزار زائر ایرانی و خارجی باشیم.

مسوول قرارگاه مردمی اربعین در قم گفت: امسال برنامه‌ریزی شده از اول تا 25 صفر میزبان بیش از 120 هزار زائر باشیم.
وی با تاکید بر اینکه سال گذشته در همه ابعاد توانستیم خدمات خوبی را به زائرین اربعین ارائه کنیم بیان کرد: اگر زحمات خالصانه مسوولان شهرداری قم و دیگر ارگان‌ها نبود نمی‌توانستیم این فعالیت‌ها را انجام دهیم.

حسین‌زاده گفت: زائرینی که حضور پیدا می کنند براساس گذرنامه یا کارت ملی شناسایی و ثبت می‌شود تا مشکلی از نظر امنیتی نداشته باشیم.
وی ارائه خدمات درمانی، غذایی و... به زائرین اربعین را یادآور شد و افزود: امیدواریم امسال نیز بتوانیم با همکاری شهرداری شاهد اقداماتی شایسته به زائرین باشیم.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceew8n.jh8e7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما