دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 54319
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم :

رمپ‌های ورودی و خروجی تونل غدیر تکمیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم گفت: رمپ‌های ورودی تونل غدیر از سمت خیابان انقلاب به سمت تونل غدیر و خروجی تونل به سمت پارکینگ و خروجی از تونل به سمت چهارمردان احداث می‌شود.
رمپ‌های ورودی و خروجی تونل غدیر تکمیل می‌شود
رمپ‌های ورودی و خروجی تونل غدیر تکمیل می‌شود
به گزارش قم نیوز عباس حلوائی‌زاده به پروژه احداث و تکمیل رمپ‌های A، B و C تونل غدیر اشاره کرد و گفت: این رمپ‌ها ورودی تونل غدیر از سمت خیابان چهارمردان به سمت تونل غدیر و خروجی تونل به سمت پارکینگ و خروجی از تونل به سمت چهارمردان در طرفین در دستور کار است.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از شمع‌ها پیش از این اجرا شده و تکمیل آن در دستور کار شهرداری است خاطرنشان کرد: این پروژه حدود 6 ماه برنامه زمان‌بندی دارد که با انجام آن بخش عمده دسترسی‌های تونل تامین شده و ترافیک از سطح تونل نیز کاسته می‌شود.

مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و ساختمانی شهرداری قم با اشاره به وضعیت تردد به سمت تونل غدیر و پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: با وجود اینکه با بازگشایی لوپ انتهایی تونل غدیر مسیر مناسبی به سمت بلوار پیامبر اعظم بازگشایی شده است اما نیاز بود که این بخش پروژه نیز برای تسهیل دسترسی از خیابان چهارمردان و پارکینگ شرقی اجرایی شود.

وی گفت: با اجرای این پروژه ترافیک ورودی پارکینگ هم کاهش شدید خواهد داشت و تنها ترافیک برای ورود به پارکینگ باقی خواهد ماند.
حلوائی زاده اذعان کرد: این پروژه معارض ملکی ندارد و تنها معارض ترافیکی دارد که در زمان اجرا با هدایت مسیر انجام خواهد شد.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb9fbs.rhba8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما