سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 54347
منبع : خبرگزاری فارس
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم:

نقاط پر خطر شهر قم باید شناسایی شود

قم نيوز : قم نیوز: نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم شناسایی نقاط پر خطر را یکی از مباحث مهم در راستای تامین ایمنی شهر دانست و گفت: این راهکار باید به صورت گسترده دنبال شود؛ مراکز اقامتی غیر استاندارد شهر را باید شناسایی و رفع مشکلات آنها را پیگیری کنیم.
نقاط پر خطر شهر قم باید شناسایی شود

به گزارش قم نیوز، حسن بختیاری در هشتمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اینکه در رفع مشکل سدمعبارها و وانت‌بارها باید فرهنگ‌سازی لازم دنبال شود، اظهار کرد: برخوردهای سلبی گاهی هزینه بسیاری را به دنبال دارد اما نتیجه‌بخش نیز نخواهد بود به همین علت باید برنامه‌ای برای ایجاد مراکز و میادین خاص داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه شهر قم از نظر ایمنی در وضعیت مناسبی نیست، تصریح کرد: هر چند رسالت‌های مورد نظر در حوزه فقط بر مجموعه شهرداری محدود نمی‌شود اما بخشی از رسالت برعهده شهرداری است به همین علت باید برای این حوزه برنامه‌ریزی جدی را دنبال کنیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم شناسایی نقاط پر خطر را یکی از کارهای مهم در راستای تامین ایمنی شهر دانست و گفت: این راهکار باید به صورت گسترده دنبال شود؛ مراکز اقامتی غیر استاندارد شهر را باید شناسایی و رفع مشکلات آنها را پیگیری کنیم.
همچنین در ادامه این نشست محسن محرری عضو دیگر شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: از نظر ظاهری برای دست‌فروشان به ویژه در هسته مرکزی شهر قم ساماندهی مطلوبی انجام شده است اما اکنون بعد از فوت راننده وانت‌بار مردمی که درخواست ساماندهی وانت‌بارها را داشته‌اند اکنون می‌گویند که چرا برای آنها کاری انجام نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه باید آمار نهایی وانت‌بارها و دست‌فروشان مشخص شود، عنوان کرد: باید شناسایی وانت‌بارها با محوریت بومی بودن و نبودن آنها دنبال شود تا بتوانیم در ساماندهی موفق باشیم.
محرری بر لزوم تامین تجهیزات برای روشنایی برخی از فضای سبز تاریک شهر قم تاکید کرد و گفت: اکنون در قم شهربازی مطلوبی برای شهروندان نداریم که باید برای رفع این معضل برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdccm1qp.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما