چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 54422
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل باشگاه ايثار قم خبر داد

اعزام ملي‌پوش ايثار قم به انتخابي بسكتبال با ويلچر قهرماني جهان

قم نيوز : قم نیوز: مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي جانبازان و معلولين ايثار قم از اعزام ملي‌پوش اين باشگاه به بازي‌هاي انتخابي بسكتبال با ويلچر قهرماني جهان خبر داد.
اعزام ملي‌پوش ايثار قم به انتخابي بسكتبال با ويلچر قهرماني جهان
اعزام ملي‌پوش ايثار قم به انتخابي بسكتبال با ويلچر قهرماني جهان
به گزارش قم نیوز علی خوشرفتار امروز اظهار کرد: در حال حاضر ملی‌پوش تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان محمد محمدنژاد است که تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین پیکارهای جهانی این رشته را دارد.

وی ادامه داد: در راه کسب آمادگی برای حضور قدرتمند تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که انتخابی بازی‌های جهانی این رشته نیز محسوب می‌شود، سومین مرحله اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان از امروز برگزار می‌شود.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم افزود: ملی‌پوشان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، هم در اردوی تیم ملی حضور با انگیزه‌ای دارد و هم به شکل اختصاصی برای تاثیرگذاری موفق در تیم ملی تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه بازیکنان 10 استان از سوی کادر فنی برای اعزام به مسابقات انتخابی قهرمانی جهان به سومین مرحله از تمرینات تیم ملی دعوت شده‌اند، اضافه کرد: بسکتبالیست‌های معلول استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، مرکزی، اردبیل، فارس، قم، خراسان‌رضوی، گلستان و مازندران در این اردو حضور دارند.

خوشرفتار افزود: عادل طرفی، موسی غضیبی و فالح عیاشی از خوزستان، امید هادیاظهر، علیرضا کمالیفرد و محمد صحی از تهران، دانیال ذاکری از اصفهان، محمدحسن سیاری و مرتضی عابدی از مرکزی، محسن طلوعی از اردبیل، سامان بلاغی از فارس نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

وی عنوان کرد: همچنین محمد محمدنژاد از قم، حسن عبدی از خراسانرضوی، عبدالجلیل قرنجیک از گلستان به همراه وحید سعادتپور از مازندران دیگر نفراتی هستند که به این تمرینات دعوت شده‌اند و از امروز زیر نظر کادر فنی برای حضور در مسابقات آسیایی و انتخابی جهان آماده می‌شوند.

خوشرفتار در پایان اظهار کرد: تیم‌های ملی بسکتبال با ویلچر مردان و زنان ایران روز 29 مهر ماه برای حضور در رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا و اقیانوسیه عازم چین می‌شوند در حالی که این پیکارها میدان کسب سهمیه مسابقات 2018 قهرمانی جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgxt9n.ak9tx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما