شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 54497
منبع : خبرگزاری فارس
در رده سنی جوانان صورت گرفت

آزادکاران قم روی سکوی ششم کشتی ایران

قم نيوز : قم نیوز: کشتی‌گیران آزادکار جوان و آینده‌دار استان قم با کسب مقام ششم به کار خود در پیکارهای تیمی کشتی آزاد رده سنی جوانان جوانان کشور پایان دادند.
آزادکاران قم روی سکوی ششم کشتی ایران

به گزارش قم نیوز  رقابت‌های مراحل مقدماتی و نهایی کشتی آزاد رده سنی جوانان کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی به میزبانی هیأت‌‌ کشتی استان قزوین به انجام رسید و در پایان تیم کشتی آزاد جوانان قم بین تیم‌های مطرح کشور به مقام ششم دست یافت.
تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات ابتدا در گروه‌های مختلف مرحله مقدماتی به مصاف یکدیگر رفتند، در حالی که تیم کشتی آزاد جوانان هیأت‌‌ قم در گروه (د) با تیم‌های هیأت‌‌ کرمان و هیأت‌‌ هرمزگان هم‌گروه بود و با کسب یک برد و یک باخت میلیمتری در جایگاه دوم گروه قرار گرفت.
کشتی‌گیران آزادکار قم در نخستین مسابقه خود برابر تیم هیأت‌‌ کرمان نمایشی بسیار خوب و دلپذیر داشتند و در پایان رقابت در 10 وزن با حریف مدعی خود به تساوی پنج بر پنج دست یافتند اما در نهایت تیم هیأت‌‌ کرمان به لطف امتیاز مثبت 24 بر 22 پیروز میدان شد.
آزادکاران جوان قم در دومین مسابقه خود در مرحله مقدماتی برابر تیم هیأت‌‌ هرمزگان به روی تشک رفتند و در پایان این دیدار با نتیجه قاطع 9 بر یک صاحب برتری شدند، ‌ضمن اینکه آخرین مسابقه این گروه را تیم هیأت‌‌ کرمان با نتیجه هشت بر دو از تیم هیأت‌‌ هرمزگان برد.
تیم جوانان هیأت‌‌ کشتی قم با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی در مسابقه بعدی خود به مصاف تیم هیأت‌‌ کشتی چهار محال و بختیاری رفت که به برتری 6 بر چهار دست یافت، ضمن اینکه در آخرین مسابقه خود برابر تیم هیأت‌‌ خراسان‌شمالی به باخت هفت بر سه تن داد و در نهایت ششم شد.
در پایان مسابقات تیم به تیم کشتی آزاد جوانان ایران در قزوین، تیم‌های هیأت‌‌ قزوین، کرمان و سمنان به عنوان‌های اول تا سوم رسیدند، ضمن اینکه تیم‌های هیأت‌‌ بوشهر، خراسان‌شمالی و قم در رده‌های چهارم تا ششم جای گرفتند و این پیکارها به کار خود پایان داد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdciy5aw.t1a532bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما