يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 54571
منبع : خبرگزاری فارس
امام جمعه قم:

مردم حامی و همکاری نیروی انتظامی باشند

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: مردم برای اینکه جامعه‌ای آرام و ایمن داشته باشند باید با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.
مردم حامی و همکاری نیروی انتظامی باشند
مردم حامی و همکاری نیروی انتظامی باشند
به گزارش قم نیوز آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با سردار حسین اشتری که ظهر امروز در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم، اظهار کرد: بعد از انقلاب در نظام جمهوری اسلامی نهالی با عنوان نیروی انتظامی کاشته شد که روز به روز بر ارزش و اعتبار انقلاب اسلامی می‌افزاید.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران وظایف بیشتری نسبت به همکاران خود در سایر کشورهای جهان دارند، عنوان کرد: یکی از وظایفی که مخصوص نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است اعتقاد به ولایت و اعتقاد به ظهور حضرت حجت(عج) است که نیروی انتظامی در این راستا باید با بهره‌مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری شرایط ظهور امام زمان(عج) را فراهم کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از اقدامات مطلوب نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف یاد کرد و گفت: مردم نیز برای اینکه جامعه‌ای آرام و ایمن داشته باشند باید با نیروی انتظامی همکاری و حمایت لازم را داشته باشند، زیرا اگر در جامعه‌ای مردم خواستار امنیت نباشند هیچ نهاد و سازمانی نمی‌تواند امنیت را به آن جامعه بر گرداند.

وی  با اشاره به اینکه رضایت مقام معظم رهبری رضایت امام زمان(عج) است، مطرح کرد: تعبیرات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر نشانه رضایت ایشان از این نهاد است که خدمت گذاران مردم در نیروی انتظامی باید در نظر داشته باشند که این رضایت بر مسئولیت آن‌ها می‌افزاید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8sbs.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما