يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 54572
منبع : خبرگزاری فارس
سردار اشتری در دیدار با آیت‌الله اعرافی:

ارتباط ناجا و حوزه برای در راستای پیشبرد اهداف نظام افزایش می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ارتباط و هماهنگی میان نیروی انتظامی و حوزه‌های علمیه در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی افزایش می‌یابد، گفت: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی باید در طراز جمهوری اسلامی باشد.
ارتباط ناجا و حوزه برای در راستای پیشبرد اهداف نظام افزایش می‌یابد
ارتباط ناجا و حوزه برای در راستای پیشبرد اهداف نظام افزایش می‌یابد
به گزارش قم نیوز سردار حسین اشتری ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور که در سالن شهید حائری مجتمع ولایت انجام شد، با بیان اینکه ارتباط و هماهنگی میان نیروی انتظامی و حوزه‌های علمیه در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی افزایش می‌یابد، اظهار کرد: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی باید در طراز جمهوری اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه فضای دینی در نیروی انتظامی در حال ارتقا است، اضافه کرد: تا کنون تلاش‌های بسیاری در این راستا انجام شده و به برکت این فعالیت‌ها به دستاوردهای مطلوبی رسیده‌ایم اما همچنان به دنبال استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله حوزه‌های علمی و علوم دینی قم در این راستا هستیم تا بتوانیم در حوزه ارتقا امنیت و آرامش کشور به نتایج مطلوب‌تری برسیم.

فرمانده نیروی انتظامی از ارتقای و حفظ امنیت و نظم به عنوان اصلی‌ترین رسالت نیروی انتظامی نام برد و خاطرنشان کرد: این یک مسؤولیت بزرگ به وسعت کشور ایران است که باید در راستای عمل به آن اقدامات لازم را با حمایت مجموعه‌های مختلف دنبال کنیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دنبال تحقق فرمایشات و خواسته‌های رهبر انقلاب اسلامی است، گفت: امروز مرکز پژوهشی دین و امنیت نیز در قم راه‌اندازی می‌شود که امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های حوزه بتوانیم در راستای تقویت آن گام برداریم.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccipqp.2bq0m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما