پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 55073
منبع : خبرگزاری فارس
معاون استاندار قم اعلام کرد

تجاری سازی ایده‌های پژوهشی راه برون رفت از مشکلات

قم نيوز : قم نیوز: معاون سياسي امنيتي استاندار قم مهم‌ترين راه حل برون رفت از مشكلات كشور را توجه به اقتصاد دانش بنيان وتوليد علم و فناوري و برنامه ريزي براي تجاري سازي ايده‌هاي پژوهشي دانست.
تجاری سازی ایده‌های پژوهشی راه برون رفت از مشکلات

به گزارش قم نیوز احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم در جلسه کمیسیون دانشجویی و در جمع مسؤولان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، طی سخنانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را مراکز اصلی تولید فکر و اندیشه و تربیت کننده نیروهای متعهد و متخصص وزمینه ساز تحقق تمدن درخشان توصیف کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از برنامه ریزی به عمل آمده برای برگزاری اردوی راهیان نور و تشییع شهدای گمنام، فرهنگ ایثار و شهادت را از مولفه‌های مهم هویّت و حیات اجتماعی و سیاسی ایرانیان دانست و افزود: حفظ هویت ایران وابسته به پایبندی و احترام به این ارزش‌هاست.
جمالی آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس را ضروری خواند و بر لزوم تلاش در مسیر توسعه و ترویج این فرهنگ در محیط‌های دانشگاهی تاکید کرد.
معاون استاندار قم، تراز قم را ملی و جهانی توصیف و تصریح کرد: قم مجموعه‌ای از عالی‌ترین ظرفیت‌ها و نیروهای کلیدی را در خود جای داده بنابر این مسؤولان دانشگاه‌های استان باید با بهره گیری از این ظرفیت‌ها به دنبال تبدیل شدن استان به قطب صادرات علمی، فرهنگی و مذهبی باشند.
وی در ادامه مهم‌ترین راه حل برون رفت از مشکلات کشور را توجه به اقتصاد دانش بنیان وتولید علم و فناوری و برنامه ریزی برای تجاری سازی ایده‌های پژوهشی دانست.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcjtyei.uqeiazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما