جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 55093
منبع : خبرگزاری فارس
در گروه نخست مقدماتي صورت مي‌گيرد

جدال ايثار قم با حفاري خوزستان در آغاز ليگ برتر بسكتبال با ويلچر

قم نيوز : قم نیوز: تيم بسکتبال با ویلچر ايثار قم در نخستين مسابقه خود از مرحله مقدماتي رقابت‌هاي فصل 1396 ليگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌هاي كشور برابر حفاري خوزستان صف‌آرايي مي‌كند.
جدال ايثار قم با حفاري خوزستان در آغاز ليگ برتر بسكتبال با ويلچر
جدال ايثار قم با حفاري خوزستان در آغاز ليگ برتر بسكتبال با ويلچر
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در آغاز مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور در حالی مقابل حفاری خوزستان قرار می‌گیرد که در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر این تیم را در دیدارهای رفت و برگشت شکست داده است.

تیم ایثار قم بازی‌های مرحله مقدماتی فصل 1396 لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور را در جدال برابر حفاری اهواز در حالی آغاز می‌کند که در فصل قبل با این تیم در گروه نخست هم‌گروه بود و در قم و اهواز برابر حریف به برتری رسید تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحهل نهایی شود.

شاگردان جواد شهره‌غلامی بعد از کسب رتبه چهارم فصل 1395 مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر، اکنون برای اینکه قهرمانی دیگری را در لیگ برتر تجربه کنند، با تیمی متفاوت نسبت به دوره قبل گام به لیگ جدید می‌گذارند و کار بسیار سختی برای کسب سومین قهرمانی خود در این پیکارها دارند.

ایثار قم در گروه نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور با تیم‌های پیام مخابرات اصفهان، حفاری خوزستان و هیأت‌‌ زنجان هم‌گروه است و بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای و در قالب دیدارهای رفت برگشت با حریفان انجام می‌دهد تا بعد از 6 هفته رقابت جایگاه تیم‌های این گروه برای رفتن به پلی‌آف مشخص شود.

این در حالی است که ایثار قم در گروه نخست با قهرمان دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران یعنی پیام مخابرات اصفهان هم‌گروه شده، اما تیم‌های حفاری خوزستان و هیأت‌‌ زنجان در دوره قبل بین چهار تیم برتر حضور نداشتند و در رده‌بندی پنجم تا هشتم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های فصل 1396 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور از روز سوم آذر ماه آغاز می‌شود و از گروه نخست در هفته آغازین این رقابت‌ها، پیام مخابرات اصفهان به مصاف هیأت‌‌ زنجان می‌رود و نماینده قم و خوزستان نیز در در روی یکدیگر می‌ایستند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbfgbs.rhbs9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما