چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 55314
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم:

تبادل اطلاعات میان دستگاه‌ها سبب صرفه‌جویی در هزینه و وقت می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم با تاکید بر اینکه میان دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید هماهنگی‌های مطلوبی در حوزه تبادل اطلاعات وجود داشته باشد، گفت: تحقق این امر رفت و آمدهای مراجعه کنندگان را کاهش می‌دهد و سبب صرفه‌جویی در هزینه و وقت آنها می‌شود.
تبادل اطلاعات میان دستگاه‌ها سبب صرفه‌جویی در هزینه و وقت می‌شود
تبادل اطلاعات میان دستگاه‌ها سبب صرفه‌جویی در هزینه و وقت می‌شود
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار ظهر امروز در کارگروه دولت الکترونیک که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه برای عضویت افراد در کمیته امداد امام خمینی باید استعلامات مختلف از دستگاه‌های اجرایی اخذ شود، اضافه کرد: باید هماهنگی لازم میان ادارات کل کمیته امداد، تامین اجتماعی، مسکن، بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیروهای مسلح ایجاد شود تا اعضای کمیته امداد امام خمینی برای دریافت استعلام‌های مورد نیاز با مشکلی مواجه نباشند.

وی با تاکید بر اینکه میان دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید هماهنگی‌های مطلوبی در حوزه تبادل اطلاعات وجود داشته باشد، اظهار کرد: تحقق این امر رفت و آمدهای مراجعه کنندگان را کاهش می‌دهد و سبب صرفه‌جویی در هزینه و وقت آنها می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: یکی از نارضایتی‌های مراجعه کنندگان این است که آنها برای دریافت استعلامات باید به دستگاه‌های مختلف مراجعه کنند به همین علت اگر این مشکل رفع شود، رضایت‌های مردمی در مراجعه به دستگاه‌های اجرایی به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه برای فعالیت خیریه‌های خصوصی غیرمجاز باید تدبیری اندیشیده شود، عنوان کرد: برخی از آسیب‌ها در مورد این مجموعه‌ها مطرح است به همین علت بررسی عملکرد خیریه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkxnm.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما