شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 55405
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي 11 و 12 آبان‌ماه صورت مي‌گيرد

برگزاري مسابقات كشتي فرنگي قهرماني كشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: رقابت‌هاي كشتي فرنگي قهرماني رده سني بزرگسالان كشور روزهاي 11 و 12 آبان ماه به ميزباني هيات كشتي استان قم برگزار مي‌شود.
برگزاري مسابقات كشتي فرنگي قهرماني كشور در قم
برگزاري مسابقات كشتي فرنگي قهرماني كشور در قم
به گزارش قم نیوز رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی سال 1396 رده سنی بزرگسالان ایران بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی در سه گروه به میزبانی هیأت‌‌ کشتی استان‌های لرستان، قم و گیلان به انجام می‌رسد و قم از رقابت‌های گروه دوم میزبانی می‌کند.

به همین منظور از سوی فدراسیون کشتی برای برگزاری مسابقات گروه‌های اول و دوم کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان ایران در روزهای دهم تا دوازدهم آبان ماه برنامه‌ریزی شده است و قم در این دو روز پذیرای تیم‌های حاضر در گروه دوم یا گروه (ب) خواهد بود.

هیات کشتی استان قم نیز به منظور میزبانی مطلوب و شایسته از میهمانان شرکت کننده در این رقابت‌ها، سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان را در نظر گرفته، سالنی که نیمه نخست سال جاری میزبان رقابت‌های بین‌المللی 2017 کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) نیز بود.

تیم‌های حاضر در مسابقات گروه (ب) کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان ایران نیز مشخص شده‌اند و فرنگی‌کاران قم به عنوان میزبان برابر رقبای خود در تیم‌های هیأت‌‌ مرکزی، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، قزوین، کرمان، آذربایجان‌شرقی، ایلام، اصفهان و هرمزگان به روی تشک می‌روند.

اوزان و شرایط سنی این دوره از رقابت‌ها نیز از سوی فدراسیون کشتی کشورمان اعلام شده و فرنگی‌کاران برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم بدون ارفاق وزن با یکدیگر سرشاخ می‌شوند.

این در حالی است که فرنگی‌کاران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1379 و بزرگتر تا رده سنی جوانان جواز حضور در این رقابت‌ها را دارند و در پایان رقابت‌ها هر وزن، حکم و مدال به نفرات برتر اهداء می‌شود، ضمن اینکه تیم‌های اول تا سوم نیز با کاپ قهرمانی تجلیل می‌شوند.

اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور نیز مشخص شده‌اند، در حالی که روزهای 11 و 12 آبان ماه در سالن شهید حیدریان قم محمدعلی چمیانی، نادر مشروطی و مهرزاد اسفندیاری‌فر بر نحوه برگزاری رقابت‌ها و رقابت کشتی‌گیران نظارت می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciw5aw.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما