?>?> رزمي‌كار قم قهرمان کیک بوکسینگ دنيا شد | قم نیوز
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 55437
منبع : خبرگزاری فارس
در وزن منهاي 52 كيلوگرم

رزمي‌كار قم قهرمان کیک بوکسینگ دنيا شد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از موفقيت رزمي‌كار قم در كسب مقام نخست و عنوان قهرماني پيكارهاي جهاني 2017 خبر داد.
رزمي‌كار قم قهرمان کیک بوکسینگ دنيا شد

به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده امروز در قم، اظهار کرد: با درخشش ملی‌پوش هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ WKA خوشبختانه بار دیگر شاهد تداوم روند مدال‌آوری ورزشکاران این هیات از میادین معتبر برون‌مرزی هستیم.
وی اضافه کرد: از بین سبک‌های مختلفی که در هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم فعال هستند، یکی از سبک‌های موفق کیک بوکسینگ WKA  است که اکنون ورزشکاران آن به نمایندگی از قم در مسابقات جهانی 2017 به سر می‌برند و یکی از آنها تا کنون موفق به کسب مدال طلا شده است.
رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم با اشاره به رزمی‌کاران قمی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان، افزود: کیک‌بوکسینگ کاران قم در ترکیب تیم حاضر در پیکارهای WKA  قهرمانی 2017 مردان جهان مهدی اکبری‌مقدم و سجاد صفری هستند و تا کنون اکبری‌‌مقدم یک نشان طلا به ارمغان آورده است.
وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های جهانی این رشته در کشور ایتالیا، خاطرنشان کرد: دو فایتر ملی‌پوش قم در ترکیب تیم ملی سجاد صفری در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و مهدی اکبری‌مقدم در وزن منهای 52 کیلوگرم رده سنی جوانان هستند و بعد از مدال طلای اکبری‌مقدم، دیگر نماینده ما نیز فردا برای کسب مدال روی رینگ می‌رود.
محمدزاده ابراز کرد: مهدی اکبری‌مقدم در وزن منهای 52 کیلوگرم دیدار فینال را برابر حریفی از کشور ایرلند برگزار کرد و در راه کسب مقام قهرمانی و نشان طلا تمام توان خود را به کار گرفت تا با ناک اوت کردن حریف مقتدرانه قهرمان مسابقات جهانی کیک بوکسینگ در ایتالیا شود.
وی با اشاره به حریف مسابقه فینال دیگر ملی‌پوش کیک بوکسینگ استان قم در مسابقات جهانی 2017، در پایان اظهار کرد: فردا سجاد صفری بازی نهایی برای کسب مقام قهرمانی را مقابل رقیبی از کشور اوکراین انجام خواهد داد تا ان‌شاءالله دومین طلا نیز نصیب ورزش قم شود.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcd5o0k.yt0ks6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما