يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : 55446
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
در جلسه هم اندیشی با معاون شهردار قم مطرح شد

اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در قم راه اندازی می شود

قم نيوز : قم نیوز: در جلسه مدیران شرکت‌های بخش خصوصی حمل و نقل فعال در شهر قم با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری خبر از راه اندازی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در شهر قم داده شد.
اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در قم راه اندازی می شود
اپلیکیشن تاکسی اینترنتی در قم راه اندازی می شود
به گزارش قم ینوز مدیران شرکت‌های خصوصی حمل و نقل شهر قم جلسه ای را برای بررسی مشکلات حمل و نقل در این شهر با عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم برگزار کردند.
یکی از مدیران شرکت‌های خصوصی فعال در زمینه حمل و نقل بار در شهر قم با اشاره مشکلات این شرکت اظهار کرد: ما شرکتی هستیم که مجوز و دفتر داریم، اما برخی از شرکت‌ها به صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند که بدون مجوز هستند و مالیاتی پرداخت نمی‌کنند و این شرکت‌ها موجب کسادی کار برای شرکت‌های حمل و نقل بار در قم شدند.
در ادامه جلسه یکی دیگر از مدیران شرکت‌های خصوصی حمل و نقل شهر قم راهبرد آتی این شرکت‌ها را راه اندازی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی دانست و تصریح کرد:اپلیکیشن مناسبی برای ارائه خدمات در زمینه حمل و نقل درون شهری در شهر قم طراحی شده است و به دنبال شروع تبلیغ در سطح شهر برای این اپلیکیشن هستیم، نرخ اپلیکیشن تاکسی اینترنتی قم به صورت رقابتی است و تمهیدات لازم برای ثبت نام رانندگان اتخاذ شده است، در این اپلیکیشن به دنبال آموزش رانندگان به صورت حرفه ای هستیم.
مرتضی عزتی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در بخش دیگری از جلسه در خصوص مشکلات رانندگان تاکسی در شهر گفت: سفره این رانندگان طی سال‌های اخیر به شدت کوچک شده و درآمدهای آن‌ها کاهش یافته است، طبقه متوسط جامعه اکنون کمتر از تاکسی استفاده می‌کنند، از دو سال پیش تاکنون بیمه رانندگان تاکسی قطع شده، در حالی که بیمه برای این رانندگان حکم حیات را دارد .
عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در این جلسه خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم جلوی تکنولوژی را بگیریم، ولی ما باید حداکثر بهره را از آن ببریم، فضای حمل و نقل در شهر قم یک فضای رقابتی است و باید شرکت‌های خصوصی برای مقابله با شرکت‌های حمل و نقلی موبایلی، خودشان را تقویت کنند، پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9o0k.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما