يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 55455
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران:

نباید استکبارستیزی به شعار مرگ بر آمریکا خلاصه شود

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران گفت: باید استکبارستیزی را از حالت حداقلی خارج کنیم و به صورت حداکثری به این مساله نگاه داشته باشیم، نباید صرفا استکبارستیزی به شعار مرگ بر آمریکا خلاصه شود.
نباید استکبارستیزی به شعار مرگ بر آمریکا خلاصه شود
نباید استکبارستیزی به شعار مرگ بر آمریکا خلاصه شود
به گزارش قم نیوز شایان ناصری ظهر امروز در نشست خبری مسؤولان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های استان قم با اشاره به اهداف استکبار اظهار کرد: استکبار می‌خواهد که دینمان را از ما بگیرد، تاریخ استکبار نشان می‌دهد که به صورت گسترده در حال متورم شدن است، زمانی استکبار به دنبال حضور مستقیم نظامی در کشورها بود، اما در ادامه تلاش کرد که حکومت‌های دست نشانده را در کشورهای مختلف به وجود آورد.

وی با بیان اینکه قرآن بر مبارزه با استکبار تاکید دارد، ادامه داد: باید استکبارستیزی را از حالت حداقلی خارج کنیم و به صورت حداکثری به این مساله نگاه داشته باشیم، نباید صرفا استکبارستیزی به شعار مرگ بر آمریکا خلاصه شود.

مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران افزود: استکبارستیزی مقدمه پیشرفت است؛ استکبارستیزی تنها نباید سلبی باشد، بلکه باید کار ایجابی صورت بگیرد، کار دانشمندان هسته ای استکبارستیزی بود، همچنین باید به نهضت نرم افزاری توجه داشته باشیم.

ناصری در پایان با اشاره به ضرورت تعمیم استکبارستیزی خاطرنشان کرد: اگر استکبارستیزی را بتوانیم در جامعه تعمیم بدهیم این مساله موجب پیشرفت در کشور خواهد شد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcdko0k.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما