دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : 55521
منبع : خبرگزاری فارس
در كارگروه تنظيم بازار استان قم مطرح شد

ضرورت نظارت بیشتر بر قیمت گوشت در قم

قم نيوز : قم نیوز: در كارگروه تنظيم بازار و تامين ارزاق استان قم بر ضرورت نظارت بیشتر بر قیمت گوشت در استان تاکید شد.
ضرورت نظارت بیشتر بر قیمت گوشت در قم
ضرورت نظارت بیشتر بر قیمت گوشت در قم

به گزارش قم نیوز کارگروه تنظیم بازار و تامین ارزاق استان قم ظهر امروز در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد.

سید صدرالدین موسوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در ابتدای این جلسه با اشاره به ضرورت مدیریت قیمت تخم مرغ در استان قم اظهار کرد: باید تلاش کنیم با مدیریت در این زمینه چالشی را در قیمت تخم مرغ در قم نداشته باشیم.

وی افزود: وضعیت قیمت‌ کالاها در استان قم مرتب رصد می‌شود و نظارت‌ها در این زمینه صورت می‌گیرد، همچنین برای تامین میوه شب عید استان قم همچون سال گذشته از تولیدات داخلی استفاده می‌کنیم و سعی داریم که در قیمت میوه شب عید چالشی را در استان قم شاهد نباشیم.

محمدرضا طلایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در ادامه این جلسه گفت: قیمت بره نر در استان کاهش پیدا کرده است، اما شاهد پایین آمدن قیمت گوشت در قصابی‌های قم نیستیم، از طرف دیگر تا 10 روز آینده گوجه فرنگی جیرفت و بندرعباس وارد بازار می‌شود و قیمت این محصول در استان قم کاهش پیدا می‌کند.

محمد مهدی رفیعی مدیرکل دامپزشکی استان قم در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به کاهش مرغ‌های تخم گذار در استان قم اظهار کرد: به دلیل شیوع آنفولانزای طیور شاهد حذف تعدادی از مرغ‌های تخم گذار در استان بودیم و امسال به دلیل کاهش عرضه، قیمت تخم مرغ در استان قم افزایش پیدا کرد.

امیر محمدی چهر معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در بخش پایانی جلسه خاطرنشان کرد: قیمت تخم مرغ و مرغ به صورت فصلی تغییر می‌کند، البته در مقطعی از سال شاهد افزایش قیمت این اقلام در قم بودیم، اما اکنون قیمت مرغ و تخم مرغ در استانمتعادل شده است، همچنین بازرسی گوشت در قم نیاز به کار تخصصی دارد و صنف قصاب‌های استان به صورت مستمر مشکلاتی دارد.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdchzmnm.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما